  • Data: 2009-02-16 22:34:42
    Temat: tupot bosych stóp - reaktywacja
    Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Niezłego wilka wywołałem z lasu. Niektórzy mogą mi mieć za złe, bo
    akurat szedł do babci pożreć czerwonego kapturka, który jeździł po
    strychu na traktorku o drewniamych kołach okutych żelazem :)
    A tak na poważnie, to:
    Pogodziłem się z myślą, że tupotu nie wytłumię, ale może chociaż
    rozmowy (to też słychać).
    Jak sobie popukam w strop, to dźwięczy, jak pudło rezonansowe gitary
    (pustak T). Jak pukam w ściany to jednak duużo bardziej tłumią.
    Dlatego myślę, że przylepienie czegoś tłumiącego sporo by dało. W
    sumie sąsiad też człowiek i nie musi słuchać, jak rozmawiam z białymi
    myszkami ;). Mógłbym na ten strop coś przykleić (no właśnie co?). Czy
    jest coś tłumiącego trochę, a prostego w obsłudze, jak GK? Kleję,
    zaciągam, szlifuję i już. Na stelaż i wełnę się nie skuszę - koszty i
    obniżenie sufitu.
    Pozdrawiam, Marek