  • 151. Data: 2011-08-19 20:23:36
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j2m4o6$bl$1@news.onet.pl...
    > Dla domu z WM to oczywista oczywistosc ze spokojnie mozna FIX'y montowac -
    > szczegolnie jak z zewnatrz masz łatwy dostep do mycia ;)

    Nooo, oczywista oczywistosc była na etapie projektu -a jak przyszło co do czego to
    kupiłem normalnie otwierane :/

    b.

  • 152. Data: 2011-08-20 08:03:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Sie, 22:23, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:j2m4o6$bl$1@news.onet.pl...

    > Nooo, oczywista oczywistosc była na etapie projektu -a jak przyszło co do czego to
    kupiłem normalnie otwierane :/

    A ja sobie nie wyobrazam miec samych fixow, mimo ze oczywiscie mam WM.
    Wszystkie okna mam uchylno-rozwierne, fixa mam tylko jednego w
    drzwiach tarasowych (jedna czesc stala, druga przesuwna) ale to okno
    tak poprostu jest zbudowane i nie dalo sie inaczej :) I na wiosne /
    lato bardzo czesto wiekszosc okien mam uchylonych bo lubie - obok mam
    lasek i duzo spiewajacych ptaszysk i kumkajacych zab :)

    Much i komarow zero - moj pies ma kocie upodobanie w postaci polowania
    na wszystko co lata, bydlak wazy 40kg a dopada w pare sekund kazda
    upatrzona muche ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 153. Data: 2011-08-29 19:54:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-08-2011 o 22:24:26 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:j2jql2$3rj$1@news.onet.pl...

    > Ja cie zmartwie niestety bo bylem swego czasu u niedalekiego sasiada z
    > WM,
    > reku i tymi tam. Mniej wiecej naliczylismy tyle samo komarow co u mnie
    > bez
    > tej instalacji i z ktorymi walczyl o 2 w nocy przy pomocy odkurzacza.
    Marne filtry miał albo nie miał wcale, ja mam gwc żwirowy i to najlepszy
    filtr
    jest, nawet pyłki filtruje.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 154. Data: 2011-08-30 21:55:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Marne filtry miał albo nie miał wcale, ja mam gwc żwirowy i to najlepszy
    >filtr
    >jest, nawet pyłki filtruje.

    To nie problem filtrow a komarow, one wlatuja tak czy tak przez otwierane
    drzwi. W sumie w normalnych warunkach moskitiera zalatwia sprawe a one i tak
    wlatuja.

    Pozdro.. TK