    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wylewka, ogrzewanie podlogowe a parkiet
    Date: Wed, 8 Feb 2012 21:02:28 +0100

    Szykuję się do zrobienia wylewek pod ogrzewanie podłogowe.
    I teraz mam zagwozdkę gdyż nie wiem co wybrać...
    Chciałem wykonać wylewkę anhydrytową zamiast jastrychu cementowego ale jeden
    parkieciarz powiedzial mi że w żadnym wypadku bo anhydryt ciągnie strasznie
    wilgoć i żeby go dobrze zaizolować pod parkiet to trzeba użyć jakichś
    horrendalnie drogich środków do izolacji anhydrytu przed wchłanianiem
    wilgoci.
    Możecie się wypowiedzieć czy to prawda? Bo jeśli tak to muszę się zdecydować
    na jastrych cementowy z którym nie ma tych problemów.
    Poza tym może doradzicie z czego wykonać parkiet? Najbardziej podoba mi się
    parkiet przemysłowy z takich bardzo wąskich deszczółek (chyba ~20mm
    szerokości) bo bardzo ładnie grają w nim różne kolory deszczółek.