  • 101. Data: 2012-01-05 21:31:18
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:da13833c-627e-4580-b28d-

    > Fakro i veluxy tez maja "w standardzie" nawiewniki. Ale da sie kupic
    > bez nawiewnikow - taniej. Roto na 100% tez takie ma - dedykowane do
    > domow z WM (jak najbardziej szczelne wiec wszelkie nawiewniki
    > odpadaja). Wiec doplaciles, choc sam o tym jak widac nawet nie wiesz.

    Wertowalem katalog nie jeden raz, roznych producentow kiedy wybieralem okna
    dachowe i slowo daje, ze nie pamietam opcji bez nawiewnikow i zeby co
    kolwiek bylo tansze. Byly co najwyzej drozsze z roznymi systemami
    otwierania, ale tanszych nie pamietam.
    A z ciekawosci to ile te nawiewniki kosztuja jako doplata, bo pojecia nie
    mam. Cztery okna, strzele w okolicy stu zyli za okno czy mniej?

    > O wymianie filtra informuje pikanie sterownika w salonie + mruganie
    > diody. Trzeba to robic raz na pol roku - mozna wymienic zamiast
    > czyscic - czas wymiany = 5 sekund, koszt nowych filtrow = ~20 pln :)

    Do sterownika mozna sobie i buczka portowego podlaczyc, ale ja tego nie
    potrzebuje. Nie ma komu zmywarki rozpakowac, filtrow z okapu do zmywarki
    wsadzac, a ja bede uczyl oporna czesc rodziny jak w rekuperatorze wymienic
    filtry. Nie, ze sie nie da, ale mnie to zwyczajnie nie podnieca. Wygodny sie
    robie i wkurza mnie caly schowek gadzetow w samochodzie. Ladowarki,
    nawigacja, sluchawka..
    Coraz bardziej mnie to po prostu wkurza, ze staje sie niewolnikiem tych
    wszystkich potrzebnych rzeczy. Latem w niedziele biore malego na quada i
    jezdzimy po okolicy, to lubie, bo caly tydzien praktycznie w domu od
    wieczora do rana. W domu chce po prostu pouzywac tego co mam i nie
    zastanawiac sie nad tym. Ta cala inteligencja domu, co to mozna sobie wode
    przez net spuscic w kiblu mam generalnie gdzies. Nie potrzebuje tego na
    codzien i tyle. To co mam sprawdza sie wystarczajaco i nic wiecej mi nie
    potrzeba. I tak za rok pokaze sie cos co nagle okaze sie niezbedna do zycia
    instalacja. Producenci popracuja nad potrzebami i tak znow cos sie bedzie
    krecic.

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2012-01-05 22:11:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-01-2012 o 22:31:18 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Latem w niedziele biore malego na quada i
    > jezdzimy po okolicy, to lubie, bo caly tydzien praktycznie w domu od
    > wieczora do rana.
    To spacerować trzeba a nie jezdzić i powietrze psuć.
    Ruch jest człowiekowi potrzebny a nie siedzenie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 103. Data: 2012-01-05 22:17:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >To spacerować trzeba a nie jezdzić i powietrze psuć.
    >Ruch jest człowiekowi potrzebny a nie siedzenie.

    Masz racje Janusz, ale czasem chce robic to co lubie. Wlasciwie to mlody
    jezdzi a ja siedze z tylu. On bardzo to lubi, a ojca ciesza chwile z
    dzieckiem. Przyjdzie taki czas, ze nie bedzie chcial ze mna jezdzic, wiec
    korzystam. :-) Ale zeby nie bylo, jezdzimy tez rowerami.

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2012-01-06 07:46:30
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Porownujesz podroz 1 klasa airbusem a380 do podrozy maluchem :-)

    http://www.sfora.pl/W-Airbusach-A380-pekaja-skrzydla
    -a39312

    No i masz 'swojego airbusa' Hahaha...
    Co wylezie z 'Twojej PC' okaże się po kilku latach.
    Oby nie wylazło nic.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 105. Data: 2012-01-06 10:37:28
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-01-2012 o 23:17:56 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > dzieckiem. Przyjdzie taki czas, ze nie bedzie chcial ze mna jezdzic, wiec
    > korzystam. :-) Ale zeby nie bylo, jezdzimy tez rowerami.
    Ja z kolei swoich synów (4 i 7) zabieram na długie spacery 1h-1,5h po
    lesie do którego
    mamy blisko.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 106. Data: 2012-01-06 11:33:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Ja z kolei swoich synów (4 i 7) zabieram na długie spacery 1h-1,5h po
    >lesie do którego
    >mamy blisko.

    Nie no, spacer w lesie obowiazkowy. Gdybym mieszkal tam gdzie Ty to z gor
    nikt do nocy by mnie nie sciagnal. :-)
    W szczyrku i Wisle ostatnio bylem dwa lata temu. Pierwszego dnia na Barania
    wchodzilem z chlopakami na tzw. barana tj. z mlodym na plecach, ze zmianami
    co jakis czas. Niestety kolana mieczaka z nizin pokazaly nastepnego dnia
    jaki to byl blad. :-)

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2012-01-06 16:55:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Sty, 12:33, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > W szczyrku i Wisle ostatnio bylem dwa lata temu. Pierwszego dnia na Barania

    A ja wlasnie z Istebnej wrocilem z dechy, u mnie deszcz, a tam sniegu
    po pachy :) I mam jedyne 70km, miodzio :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 108. Data: 2012-01-06 20:10:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > A ja wlasnie z Istebnej wrocilem z dechy, u mnie deszcz, a tam sniegu
    > po pachy :) I mam jedyne 70km, miodzio :-)

    No to zeby na parapecie pojezdzic to mam nieco dalej niestety. Zato nad
    morze mam blizej niz Ty. :-P

  • 109. Data: 2012-01-06 20:42:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Sty, 21:10, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > No to zeby na parapecie pojezdzic to mam nieco dalej niestety. Zato nad
    > morze mam blizej niz Ty. :-P

    A idz takie morze - co przyjezdzam to pada, zimno, drogo ;) To juz
    wole nad balaton na wegry - 400km autostrada mam, przynajmniej ciepla
    woda i czysto :-) Wzglednie dowolne wczasy zagranica all inclusive -
    prawie zawsze taniej i pieciogwiazdkowo ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 110. Data: 2012-01-06 21:22:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > woda i czysto :-) Wzglednie dowolne wczasy zagranica all inclusive -
    > prawie zawsze taniej i pieciogwiazdkowo ;-)

    No kurde, ale chociaz mam gdzies blizej.. :-P

    Pozdro.. TK