  • Data: 2013-07-12 05:39:07
    Temat: Altax - cud, miód? Impregnat jednowarstwowy
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widziałem w sklepie i na reklamie "impregnat do drewna ogrodowego
    Altax". Zachwalają, że wystarczy jednowarstwowe malowanie i spokój na
    lata. 10 litrów niecałe 100 zł, a więc tanio.
    Czy ktoś się z tym spotkał w praktyce?
    Środki typu "drewnochron" i podobne wytrzymują bez powtórnego malowania
    3 do góra 5 lat.
    Na dniach mam malować 50 metrów nowych sztachet na płot i chciałbym
    wybrać coś, co naprawdę wytrzyma więcej, niż 5 lat bez malowania.
    Jacek