  • 131. Data: 2014-03-30 21:01:51
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 20:35, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > I tak samo z granitem?

    Jakim granitem?

  • 132. Data: 2014-03-30 21:07:16
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 21:01 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Odnosiłem się do twoich zachwytów, jak on ma wszystko zgrabnie ułożone.
    Ciężki dzień dzisiaj miałem.

    > Tych rzekomo skamieniałych do malachitu.

    Ok. a co z tym?

    TG

  • 133. Data: 2014-03-30 21:14:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 21:07, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ok. a co z tym?

    Nie chce mi się dalej oglądać tych bredni. Gość już na wstępie okazał
    się nierzetelny. Mogę obejrzeć i skomentować jak zrealizujesz to:

    bitcoin:17dKdzHnu95NdGChAvwLuxj8EYq4YdYrZf?amount=0.
    05&label=moje

    :-P

  • 134. Data: 2014-03-30 21:29:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    > Jakim granitem?

    Takim:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sacsayhuam%C3%A1n

    "Nie jest również zrozumiałe, jak je obrabiali znanymi sobie narzędziami
    kamiennymi, których twardość nie wystarczała do obróbki granitu."

    TG

  • 135. Data: 2014-03-30 21:30:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 21:14 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

> [...]
    > się nierzetelny. Mogę obejrzeć i skomentować jak zrealizujesz to:
    >
    > bitcoin:17dKdzHnu95NdGChAvwLuxj8EYq4YdYrZf?amount=0.

    Masz raptem 3 min. filmu do przewinięcia.

    TG

  • 136. Data: 2014-03-30 21:39:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 21:29, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    >
    > "Nie jest również zrozumiałe, jak je obrabiali znanymi sobie narzędziami
    > kamiennymi, których twardość nie wystarczała do obróbki granitu."

    To bazalt, nie granit.

    Ale granit też się pięknie poleruje w ten sposób.

  • 137. Data: 2014-03-30 21:40:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 20:58 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Tak właśnie na takich naiwniakach jak ty działają oszuści.
    Być może tak jest.

    > Fachowcy zajmujący się tematem mają pewność, a do swoich wniosków doszli
    > na podstawie badań zarówno geologiczno-archeologicznych jak i
    > genetycznych.
    A jak przez przypadek odkryją coś, co nie pasuje do poprzednich wniosków
    to to ignorują:-)

> [...]
    > łebkach" jak przeciętny oszołom od ufologicznych, religijnych czy innych
    > magicznych sensacji.
    >
    > W uproszczeniu: jeśli znasz wiek skamieniałości, to z tego szacujesz
    > wiek osadów; jeśli znasz wiek osadów, to z tego szacujesz wiek
    > skamieniałości. To nie jest błędne koło tylko w jednych miejscach możesz
    > lepiej oszacować wiek skały a w innych wiek skamieniałości. Dodatkowo
    > jest to statystycznie weryfikowane i musi się zgadzać dla wszystkich
    > przypadków - jeśli coś się nie zgadza, szuka się błędu.
    >
    > Teraz jeszcze doszła metoda radiometryczna.

    Skąd znasz wiek skamieniałości, który używasz do datowania skał?
    Metodą radiometryczną datuje się młode skały. Dla starszych stosuje się
    łącznie kilkadziesiąt metod datowania.
    Wiesz dlaczego tak dużo? - bo w zależności od stanowiska tylko niektóre z
    nich dają wyniki pasujące do modelu :-)

    > A właśnie skomentuję. Skupiasz się na oszołomskich tekstach, czasami
    > jaskrawo fałszywych (np. te brednie o spisku lekarzy w walce z
    > nowotworami). Co tu dalej komentować?

    Pisałem już o tym wielokrotnie, wpisuję hasło w guglach, szukam po
    zdjęciach (pamiętam zdjęcia ze źródeł, które czytałem kiedyś) - wyskakuje
    mi znajome zdjęcie - podaję linka w tej dyskusji. Za każdym razem
    zaznaczam, że nie czytam blogów/forów/artykułów w których jest wklejone to
    zdjęcie. Wystarczy przeczytać opis, jak Cie to razi wyszukaj sobie
    rzeczone zdjęcie w innym miejscu, mi się nie chce.

    > Dodatkowo: 6 metrów to wg ciebie osady z kilkudziesięciu milionów lat??
    Na jednym z tych zdjęć masz drzewo, którego korzeń i metr pnia stoi w
    warstwie węgla, reszta przechodzi przez kilka RÓŻNYCH warstw geologicznych
    osadów.
    Nie wydaje się to dziwne?

    > Dlaczego przeskoczyłeś nagle z egipskich piramid do tych murów?
    Od początku pisałem o tych "budowlach z wielokątów" - pokazywałem linki do
    tych murów w różnych zakątkach Ziemi. Nigdzie nie skaczę. O szybach
    Wielkiej Piramidy napisałem przy okazji.

    > Te mury to akurat wapień i mniej trwali krewniacy bazaltu.
    >
    > Swoją droga to "idealne" dopasowanie jest tylko od frontu.

    Skoro wiesz lepiej od Wiki podaj źródła.

    TG

  • 138. Data: 2014-03-30 21:44:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 21:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    05&label=moje

    > Masz raptem 3 min. filmu do przewinięcia.

    No i co z tego? Skoro od początku ujawnia się jako oszust, to dalej
    będzie tylko więcej kantów. "W gratisie" więcej mi się nie chce - sam
    SPRÓBUJ pomyśleć.

  • 139. Data: 2014-03-30 21:49:43
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-30 10:37, Marek Dyjor pisze:

    > No i były takie super rozwinięte i zajmowały sie budową kretyńskich
    > budowli z wielkich głazów które to budowle niczemu nie służą.

    Za 500 czy 1000 lat Pałac Kultury w Warszawie lub raczej jego ruiny
    także może niczemu nie służyć.
    Podobnie znaleziony za kilka tysięcy lat "ajfon" może być bardzo
    zagadkowym znaleziskiem.
    Nasz kultura nie wie dlaczego wznoszono kiedyś te budowle i nie
    dostrzega potrzeby ich wznoszenia, co jednak nie zmienia faktu, że wtedy
    ktoś je budował, bo miał taką potrzebę.
    Jakie to były potrzeby to tylko nasza cywilizacja się domyśla i
    spekuluje. To, że znajdowano w piramidach faraonów nie oznacza, że
    budowniczy piramid budowali je właśnie z myślą takiego przeznaczenia.

    > Nie można też zaprzeczyć że kiedyś dawno temy istniały krasnoludki czy
    > elfy...
    >
    > ale to nie jest naukowe wnioskowanie tylko wnioskowanie religijne.
    >
    > Skoro twierdzisz że nie ma krasnoludków to udowodnij ze ich nie ma, a
    > jak nie potrafisz to znaczy ze istnieją.
    >
    > Aby wysunąć hipotezę trzeba mieć jakieś podstawy, hipotezy nei można
    > wysunąć a bo mi sie tak wymyśliło albo bo mocno w to wierzę.

    Pierdolisz od rzeczy i wyciągasz z dupy wzięte przykłady i porównania.
    (chciałeś bez owijania ...)
    Krasnoludki i elfy to tylko mity i baśnie. Zaś po zaginionych i
    wymarłych cywilizacjach pozostały dowody ich istnienia w postaci
    dziwnych dla nas budowli i konstrukcji.

  • 140. Data: 2014-03-30 21:51:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 21:44 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > No i co z tego? Skoro od początku ujawnia się jako oszust, to dalej
    > będzie tylko więcej kantów. "W gratisie" więcej mi się nie chce - sam
    > SPRÓBUJ pomyśleć.

    Odcinam się od gościa i od teorii którą prezentuje. Ma w swoim filmie
    znaleziska, o których mówię, podaję dokładne czasy abyś nie musiał
    wszystkiego przeglądać a Ty mi mówisz, że Ci się nie chce - po co tu
    piszesz jak Ci się nie chce? przecież nie ma żadnego przymusu. Tylko jak
    tu dyskutować (jesteśmy na grupie dyskusyjnej) ja większości się nic nie
    chce, ale uwielbia ponabijać się z dyskutanta. Przecież wystarczy nie
    odpowiedzieć na mój post i dyskusja sam odejdzie do archiwum gugla...

    TG