  • 281. Data: 2014-03-05 07:28:54
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-05 00:07, Maniek4 pisze:

    > Garmin byl troche kiepski. Mial problemy z obiazdami i mi jakos zawsze
    > wybieral najkrotsza droge co nie znaczy najszybsza. Na E 71 dzieki
    > niemu zwiedzilem Tarnowskie Gory jadac z Warszawy do Zabrza przez
    > Czestochowe. Szkoda, ze o 12 w nocy. :-)
    > Do dzis zastanawiam sie czy to Tarnow czy moze gory... :-)

    Te Tarnowskie Góry to chyba polski trójkąt bermudzki.
    Jechaliśmy ze znajomym. Właśnie pod Tarnowskimi Górami Auto Mapa tak nas
    poprowadziła, że jazda zakończyła się w lesie na jakiejś leśnej, wąskiej
    drodze. Trzeba było wracać kilka kilometrów tą leśną drogą jadąc tyłem,
    bo nawet się nie dało obrócić auta, gdyż twarde było to co pod kołami, a
    po bokach grząskie i blisko drzewa.

    > Nie zauwazylem. Jedyny problem to mapy. Tylko wieksze miasta wtedy.

    Później mapy zostały poprawione i używałem Tomka na E51
    Ponieważ w tym czasie kupiłem też HTC TyTn II (poprzednio napisałem
    omyłkowo Kaiser, ale praktycznie to chyba był ten sam model, a różniły
    się chyba tylko nieznacznie wyglądem), do którego Orange dokładało Auto
    Mapę to zacząłem używać Auto Mapy. Jednak wielokrotnie Auto Mapa
    potrafiła "wyprowadzić mnie na manowce" prowadząc polnymi drogami i
    wtedy z opresji wyprowadzał mnie Tom-Tom.
    Choć też i Tom-Tomowi zdarzały się dziwne problemy. Kiedyś w Radomiu nie
    umiał trafić do celu, tylko zaczął mnie prowadzić w kółko po osiedlu.
    Innym razem gdzieś za Wieluniem tak mnie poprowadził do jednej z wiosek,
    że nadrobiłem dodatkowo ponad 40km. "Dotarłeś do celu", a tu
    przynajmniej 2-3km w koło las. Okazało się, że znajduję się dokładnie na
    wysokości tej miejscowości, ale po drugiej stronie rzeki, a do
    najbliższego mostu od tego miejsca jest 17km. A miałem do pokonania
    raptem 5 czy 6km. Tyle, że wyjeżdżając z punktu startu powinien mnie był
    poprowadzić w lewo wiejską drogą poprzez niewielki most, a ten
    poprowadził przez miasto na most odległy o ponad 25km :)
    Ale i tak pomimo tych kilku wpadek Tom-Tom najlepiej sobie radził z
    wyznaczaniem trasy i objazdami.

  • 282. Data: 2014-03-05 22:04:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 21:45:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No co wybrac chlopaki, co wybrac?

    Xperia SP.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 283. Data: 2014-03-05 22:06:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 21:45:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nagrywanie rozmow w symbianie jest argumentem.

    Na Andka jest pelno softow do nagrywania - bo niby czemu by mialo nie byc?
    Nie uzywam zadnego ale pierwszy link z googla:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=androi
    dlab.allcall&hl=pl

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 284. Data: 2014-03-05 22:37:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-05 22:04, Adam pisze:

    > Xperia SP.

    Wyglada niezle. Obaczym i dzieki.

    Pozdro.. TK

  • 285. Data: 2014-03-05 22:46:05
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-05 22:06, Adam pisze:

    > Na Andka jest pelno softow do nagrywania - bo niby czemu by mialo nie byc?
    > Nie uzywam zadnego ale pierwszy link z googla:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=androi
    dlab.allcall&hl=pl

    Umiem się posługiwać googlami.
    Co z tego, że jest masę programów tylko, że żaden z nich nie działa z
    interesującymi mnie telefonami z Androidem.

  • 286. Data: 2014-03-05 22:50:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 marca 2014 22:37:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wyglada niezle. Obaczym i dzieki.

    To jest jak dla mnie model zaraz po Ztce - troche mniejszy wyswietlacz,
    troche mniej RAMu ale pozatym ma wszystko co trzeba :)

    Porownywanie nawigacji symbianowej z google mapsem (oczywiscie wymagany
    dostep do Internetu) jest smieszne :) W google mapsach masz na zywo
    aktualizowane wszystko - kazdy najmniejszy sklepik osiedlowy znajdziesz
    po nazwie, kazdy bankomat, kino, stacje benzynowa etc. Nie mowiac juz o tym
    ze pokazuje kilka wariantow tras z realnymi czasami jakie zajmie *w tym
    momencie* przejazd i to sie swietnie sprawdza. Odkad mam google mapsa
    ani razu automapy nie wyciagalem. Tylko wymagana ladowarka samochodowa bo
    z wlaczonym ekranem wystarczy na ~2h nawigacji :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 287. Data: 2014-03-05 22:54:31
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-05 22:50, Adam pisze:

> [...]
    > ani razu automapy nie wyciagalem. Tylko wymagana ladowarka samochodowa bo
    > z wlaczonym ekranem wystarczy na ~2h nawigacji :)

    Dlaczego piszesz pierdoły?
    Co to jest nawigacja Symbianowa?
    Dla mnie np. nawigacją Symbianową jest Google Maps.

  • 288. Data: 2014-03-05 23:21:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > To jest jak dla mnie model zaraz po Ztce - troche mniejszy wyswietlacz,
    > troche mniej RAMu ale pozatym ma wszystko co trzeba :)

    Musze jeszcze zadac sobie pytanie czego potrzebuje ja. :-)

> [...]
    > ani razu automapy nie wyciagalem. Tylko wymagana ladowarka samochodowa bo
    > z wlaczonym ekranem wystarczy na ~2h nawigacji :)

    Tylko wiesz. Ja staram sie dbac o swoja prywatnosc. Przerazaja mnie nowe
    pomysly googla i przygotowywane rozwiazania zarzadzania sprawami
    uzytkownikow od notatek sluzbowych, przez planowana trase przejazdu, po
    film w telewizorze.
    Sam internet zaczyna mnie juz ostro irytowac. Co poszukam czegos gdzie
    kolwiek to po chwili gdzie nie wejde mam propozycje reklamowe towaru
    ktorego szukalem. To jeszcze wsadze sie w nawigacje w realu. Naprawde w
    telefonie brakuje mi koncepcji symbiana. Dawal mi wolnosc wyboru, a
    teraz jest jedno wielkie g..no.

    Pozdro.. TK

  • 289. Data: 2014-03-06 00:13:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 marca 2014 22:54:31 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Dlaczego piszesz pierdoły?
    > Co to jest nawigacja Symbianowa?
    > Dla mnie np. nawigacją Symbianową jest Google Maps.

    Juz widze wygode korzystania na wyswietlaczu 3,5' i rozdzialce 360 x 640.
    Masochizm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 290. Data: 2014-03-06 00:34:54
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-05 23:21, Maniek4 pisze:

    > Sam internet zaczyna mnie juz ostro irytowac. Co poszukam czegos gdzie
    > kolwiek to po chwili gdzie nie wejde mam propozycje reklamowe towaru
    > ktorego szukalem.

    Mnie bardziej irytuje, że gdzie wejdę to dostaję reklamę tego czego
    szukałem i już dawno kupiłem :)

    > To jeszcze wsadze sie w nawigacje w realu. Naprawde w telefonie
    > brakuje mi koncepcji symbiana. Dawal mi wolnosc wyboru, a teraz jest
    > jedno wielkie g..no.

    Inwigilacja na każdym kroku. Dojdzie do tego, że Google będzie chciało
    dysponować numerami kart bankowych, pinami oraz hasłami do banku.