eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2013 11:26:02 +0200
    Message-ID: <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377077151 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 82.143.187.50:59732
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048443 pl.rec.dom:135923
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    >> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    >> ============================
    >> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    >> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    >> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    >> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    >> Autoryzowany Serwis MMV
    >
    > Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    > Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    > Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
    > Zgłoszenia do serwisu:
    > http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    obsluguje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1