eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    <kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
    <13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1377086516 29261 194.56.211.10 (21 Aug 2013 12:01:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Aug 2013 12:01:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048450 pl.rec.dom:135927
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. nabazgrał(a):

    > Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    >> J.F. nabazgrał(a):
    >>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >>> obsluguje :-)
    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >> potem termin
    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    >> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >> akceptację wyminy na nowy
    > No wlasnie - 95%.

    5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    > Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    > Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    > mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    > drobiazg.

    Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

    >> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    >> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
    >> już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
    > Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
    to w sumie tylko na Allegro.

    > Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    > w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    Ten przepis to fikcja ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1