    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Wed, 21 Aug 2013 12:29:01 +0200

    > O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
    > Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
    > dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
    > i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości
    > ,,fabrycznych'',
    > a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
    > dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
    > zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.
    >

    > Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
> [...]

    W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
    ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
    (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
    wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
    ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
    Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
    musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
    to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
    urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
    w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
    Play nie była już konieczna.

    No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
    O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
    między Samsungiem czy Motorolą.