eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    <kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
    <13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
    <kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2013 14:13:43 +0200
    Message-ID: <19bb8eu5nmaek$.8zrrrkzktede.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377087212 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 82.143.187.50:60613
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048452 pl.rec.dom:135928
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >>> potem termin
    >> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    > to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
    stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

    >>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >>> akceptację wyminy na nowy
    >> No wlasnie - 95%.
    > 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
    >
    > Ten przepis to fikcja ...

    Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
    reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1