  • 101. Data: 2009-03-30 17:28:59
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Dzięki Bogu jest jednak "gargamel" - nadzieja polskiej przedsiębiorczości.

    dzięki bogu ja się w tym bagnie nie taplam:O)
    na szczęscie jest słońce peru, mistrz bajeru i on wam pomoże!:O)

  • 102. Data: 2009-03-30 17:30:29
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 20:48:01 +0100, gargamel napisał(a):

    > więc rozmawiajmy merytorycznie!!
    > proste pytanie, czy twoja żona płaci podatki? wystawia rachunki za usługi?

    Owszem, płaci i wystawia.

    > p.s. chyba wybiorę się do dentysty i jak nie dostanę rachunku to podpierdolę
    > do US bo mam dosyć wszystkich "uczciwych" inaczej pseudobiznesmenuf!:O(

    Jak poprosisz, to dostaniesz. Obowiązku wystawiania póki co nie ma

    T.

  • 103. Data: 2009-03-30 17:33:45
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Zmartwię Cię, ale to tylko kwestia umowy między firmą a biurem
    > rachunkowym.

    mnie nie masz czym martwić, bo ja taki głupi nie jestem zeby dać sie
    rozliczać matołom a samemu brać odpowiedzialność za ich głupotę:O)

    > Poza tym każdego, więc także i biuro można bez problemu pozwać do sądu (z
    > powództwa cywilnego) za poniesione i udowodnione straty. A dobre biuro
    > jest zawsze ubezpieczone na taki właśnie wypadek.

    i co, ściągniesz majtki z takiej księgowej/biura ?:O)
    co ci to da jak biuro ma mniejszy majątek od majatku twojej upadłej
    firmy?:O)
    poza tym nawet to biuro się przed pozwami zabezpiecza np ubezpiczeniem:O)

  • 104. Data: 2009-03-30 17:39:02
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 20:44:18 +0100, gargamel napisał(a):

    > ja dobrze zdaje sobie sprawę ze kredyt na mieszskanie to pikuś w prównaniu z
    > kresytem na gabinet dentystyczny:O)

    Może cię zmartwię, ale podstawowy nowy sprzęt do gabinetu można kupić juz
    za 50-60 tysięcy. Parę lat pochodzi.

    > więc na pańszczyżnie nie maiałą by żadnej zdolności kredytowej!!!
    > nie wnikam w zawyżanie dochodów (ciekawe jakim cudem bank tego nie
    > zweryfikował?:O) bo to zwykły szfindel!!!

    Niby jak można to zweryfikować? Deklarujesz taki a taki dochód miesięczny i
    płacisz od tego podatek dochodowy. Żaden sz_W_indel. Szwindel to była
    działaność twojego nauczyciela od polskiego, co najwyżej ;)

    > i czy ona płaci uczciwie podatki? (wystawia nrachunki) czy robi szfindle jak
    > wszyscy pseudo biznesmeni typu misiak/kulczyk i podobni?

    Heh, gdzie Rzym, gdzie Krym - porównujesz mrówkę do słonia. A co do
    podatków, to juz ci w paru miejscach napisałem, że grzecznie płaci.

    > p.s tak sie składa że znam jedną dentystkę z prywatnym gabinetem, kredyt
    > dostała tylko i wyłącznie dzieki zabezpiczeniu go majątkiem nażeczonego

    Łaaał - całą jedną dentyskę znasz i już masz przekrojową wiedzę o tej
    profesji? Noooo, to ty w TVP powinieneś robuić, u jakmutam Farfała :)

    > zdolności nie miała i teraz jest biznes wooman, zarabia ponad 10tyś. i

    Dżizas 10 tysięcy???? NIeee, to naprawdę biznesłoman że łomatko!

    > wszystko prawie idzie na spłątę kredytu a na rękę jej zostaje czsto poniżej
    > pensji minimalnej, gdyby nie nażeczony to do końca życia mieszkaął by u
    > rodziców

    Coraz trudniej się czyta twoje teksty - może przeszedłbyś na język polski
    alboco?

    > a skoro wykształcony człowiek ma rezygnować z wyuczonego zawodu to po co się
    > kształcił, po co ciężko pracował na darmo i po co szły pieniądze na
    > kształcenie z budrzetu na darmo?

    Bud_Ż_etu. Np. w moim przypadku bez tego wykształcenia i późniejszej
    praktyki nie mógłbym skutecznie robić tego, co teraz robię. Nie istnieje
    droga na skróty.

    T.

  • 105. Data: 2009-03-30 18:23:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gargamel napisal:
    [ ciach ]

    Przychodze po robocie, napawam sie swoimi lewymi dochodami, orznieta
    biedota, wyzyskana klasa robotniczo-chlopska, unikaniem podatkow,
    lewymi kredytami, radosnie wchodze na newsy, wybieram liste budowlana,
    a tu taki rewolucjonista-dyslektyk.

    Ech, co za zycie :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 106. Data: 2009-03-30 18:59:11
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Tomasz Nowicki" napisał:
    > Owszem, płaci i wystawia.
    > Jak poprosisz, to dostaniesz. Obowiązku wystawiania póki co nie ma

    aaaa i wszystko jaaasne:O)

    p.s. twój księgowy ci powiedział że płatnik VAT nie musi wystawiać rahunków
    za usługi/towary?:O)

  • 107. Data: 2009-03-30 19:20:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

    > sam jesteś debilem ćfoku!:O)

    Ja nie napisalem ze jestes debilem. Stwierdzam ze masz problemy natury
    emocjonalnej z ktorymi jak najszybciej powinienes sie uporac, bo jak widac
    zycie sprawia ci bol. Nie bede wypisywal epitetow, bo na co dzien ci ciezko
    i jak widac sam sobie wystawiles swiadectwo. Zrezygnowalem tylko z duzych
    liter, pewnie nawet nie wiesz z jakich, bo sam ich nigdy nie uzywales. Nie
    rozumiem tylko dla czego uwazasz mnie za bliskiego krewnego, bo "ćfok" to
    zdecydowanie nie jest moje nazwisko, a i jakims twoim ziomalem tez nie
    jestem. Patrzac na to jak piszesz wiem ze i w szkole podstawowej bylo ci
    mocno pod gore z przedmiotami ojczystymi. No coz zycie pokaralo nieco, a
    moze i bardziej mniejszym intelektem. Nie mam ochoty na dluzsze dyskusje z
    potencjalnymi przyszlymi pensjonariuszami zamknietych oddzialow
    psychiatrycznych i na dzis konczysz w KF, bo ten poziom dyskusji i
    argumentow jaki zaprezentowales w tym watku mi zgnilemu kapitaliscie i
    oszustowi podatkowemu zupelnie nie odpowiada. Z pieluch tez dawno wyroslem,
    wiec twoim kolega niestety nie bede.

    > ja nie jestem takim lizodupcem jak ty że muszę wszystkim do tyłka włązić i
    > rozglądać się wkoło kto mnie lubi, powinieneś w PO robić bo oni też tam
    > słupki widzą:O)

    Duzo o mnie wiesz jak widze, lizodupcem, "włązić" w dupe, w PO robic.
    Smieszny z ciebie paranoik. Ciekawe skad takie wnioski, ale chory sam siebie
    nie rozumie, wiec i odpowiedz nie byla by jakas odkrywcza.

    Zegnam cie goraco zyczac duzo zdrowka, przyda ci sie napewno.

    TK

  • 108. Data: 2009-03-30 19:25:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a tu taki rewolucjonista-dyslektyk.

    przez samo "h"

    > Ech, co za zycie :)

    Nie no wesolo jest. Nie codzien czlowiek ma okazje sie przekonac ze sam nie
    jest jeszcze taki ostani, to takie budojace. :-)

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2009-03-31 09:20:12
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > biedota, wyzyskana klasa robotniczo-chlopska, unikaniem podatkow,
    > lewymi kredytami, radosnie wchodze na newsy, wybieram liste budowlana,

    Przychodzę zmachany z roboty na czarno, w planie mam jeszcze wystawienie
    fałszywego zeznania podatkowego, postraszenie dłużników, którym
    lichwiarskich pożyczek udzieliłem, wytłumaczenie się przed bydlakami, którzy
    mi coś na złodziejski procent pożyczali i teraz ciągle im, takim synom mało,
    włączam internet, żeby poszukać aktualnych sposobów na naciągnięcie
    kolejnego banku na kolejny kredyt, wchodzę z rozpędu na grupy dyskusyjne, a
    tu masz, ktoś mnie rozgryzł...

    ;->

    J.

  • 110. Data: 2009-04-01 07:02:52
    Od: "Obserwator b." <J...@...A>

    gargamel napisał(a):
    > koło same huje!:O(
    Przypominasz mi modlącego się w końcówce filmu "Dzień Świra"
    Wiem że jesteś rozgoryczonym trolem ale cóż tacy też muszą być żeby
    człowiek docenił siebie samego że bóg go nie pokarał brakiem zaradności :)
    J.