  • 91. Data: 2009-03-27 17:03:37
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:43b62a20-2a99-453b-b52b-

    >A Ty mylisz pojecia "biznesmen" i "rzemieslnik".
    >Po co mi wiedziec z ktorego dnia wziasc tabele kursow NBP przy
    >imporcie uslugi spoza UE do VATu, a z ktorego do podatku dochodowego ?
    >No po co ? Jakbym chcial sie zajmowac podatkami to bym zostal doradca
    >podatkowym. Tobie sie wydaje ze to proste, bo miales w DG dwie faktury
    >na krzyz.

    Taki widac biznes prowadzil, ze na wszystkim chcial sie znac lepiej od
    fachowcow. Wszystkich kontrolowal i uczyl od nowa zamiast skupiac sie na
    podstawowych sprawach firmy. Tak to czasami jest, ze niektorzy licza tylko
    jak tu oszczedzac, a inni jak tu najwiecej zarobic. :-)

    Pozdro.. TK ostatni raz w tym watku.

  • 92. Data: 2009-03-28 19:44:18
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Tomasz Nowicki" napisał:
    > Kredyt wzięliśmy na zakup lokalu na gabinet - wówczas było to 40 tys.
    > Remont kosztował drugie tyle - z trudem, ale daliśmy radę, dzięki temu, że
    > wykonałem go "tymi ręcami",

    ja dobrze zdaje sobie sprawę ze kredyt na mieszskanie to pikuś w prównaniu z
    kresytem na gabinet dentystyczny:O)
    więc na pańszczyżnie nie maiałą by żadnej zdolności kredytowej!!!
    nie wnikam w zawyżanie dochodów (ciekawe jakim cudem bank tego nie
    zweryfikował?:O) bo to zwykły szfindel!!!
    i czy ona płaci uczciwie podatki? (wystawia nrachunki) czy robi szfindle jak
    wszyscy pseudo biznesmeni typu misiak/kulczyk i podobni?

    p.s tak sie składa że znam jedną dentystkę z prywatnym gabinetem, kredyt
    dostała tylko i wyłącznie dzieki zabezpiczeniu go majątkiem nażeczonego
    (taka kariera przez łóżko) bo doraobiając się do końca życia by takiej
    zdolności nie miała i teraz jest biznes wooman, zarabia ponad 10tyś. i
    wszystko prawie idzie na spłątę kredytu a na rękę jej zostaje czsto poniżej
    pensji minimalnej, gdyby nie nażeczony to do końca życia mieszkaął by u
    rodziców

    > Dla takich, którzy coś faktycznie potrafią lub chcą się nauczyć i nie
    > czekają na gotowe - zawsze praca jest. Na początku na pewno nie na miarę
    > ambicji czy studenckich marzeń - ale jest. Czasem trzeba - jak ja -
    > zrezygnować z wyuczonego zawodu,

    pewnie, praca ponizej kosztów zawsze jest, tylko to nie praca!
    a skoro wykształcony człowiek ma rezygnować z wyuczonego zawodu to po co się
    kształcił, po co ciężko pracował na darmo i po co szły pieniądze na
    kształcenie z budrzetu na darmo?
    w kraju ludzie inteligentni i jeszce nie daj może wykształceni są
    niepotrzebni, dlatego emigrują, wiec nie namawiaj publicznie ludzi to
    darmowego tracenia włąsnego czasu i pieniędzy, oraz kasy podatników!!!

  • 93. Data: 2009-03-28 19:48:01
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órztkownik "Tomasz Nowicki" napisał:
    > Ty mojej żonie (i mnie) zarzucasz nieuczciwość, bo jest dentystką? Ot tak,
    > bez żadnej wiedzy, tylko na podstawie własnych uprzedzeń? I chcesz, żeby
    > cię poważnie traktować?

    więc rozmawiajmy merytorycznie!!
    proste pytanie, czy twoja żona płaci podatki? wystawia rachunki za usługi?

    p.s. chyba wybiorę się do dentysty i jak nie dostanę rachunku to podpierdolę
    do US bo mam dosyć wszystkich "uczciwych" inaczej pseudobiznesmenuf!:O(

  • 94. Data: 2009-03-28 20:06:12
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik <adam.szen> napisał:
> [...]
    >No po co ? Jakbym chcial sie zajmowac podatkami to bym zostal doradca
    >podatkowym. Tobie sie wydaje ze to proste, bo miales w DG dwie faktury

    czasem miałem kilka, czasem wcale, taki jest biznes, ale napewno jego miarą
    nie jest ilość faktur:O)

    wracając do biznesu, pewnie że mozesz nie znać się na podatkach i zatrudniać
    ksiegowych, możesz nawet się nie znać na specifice własnego biznesu i
    zatrudniać fachowca, tylko jak będziesz potrafił znaleźć tego fachowca jak
    nie masz o tym pojęcia?:O)

    i najwańniejsze, nawet fachowi ksiegowi nie zapłącą ci za błedy w
    ksiegowości, a odpowiedzialność poniesiesz wyłącznie ty i pojdziesz z
    torbami:O)

  • 95. Data: 2009-03-28 20:11:46
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Maniek4" napisał:
    > Jedno nie wyklucza drugiego.

    pewnie, tak jest tylko u nas, pełno tu takich biznesmenuf co się na niczym
    nie znają, dlatego taki to bogaty kraj a ludziom żyje sie lepiej:O)

    miał być cud a jest smrud, miała byc irlandia a będzie islandia:O(

  • 96. Data: 2009-03-28 22:05:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > p.s. chyba wybiorę się do dentysty i jak nie dostanę rachunku to
    > podpierdolę do US bo mam dosyć wszystkich "uczciwych" inaczej

    Im szybciej zaczniesz sie leczyc tym szybciej znajdziesz w zyciu
    zadowolenie, swiat Cie polubi i zaczniesz pisac tu madrzejse teksty i to
    wcale nie jest zart.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2009-03-28 22:34:20
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Maniek4" napisał:
    > Im szybciej zaczniesz sie leczyc tym szybciej znajdziesz w zyciu
    > zadowolenie, swiat Cie polubi i zaczniesz pisac tu madrzejse teksty i to
    > wcale nie jest zart.

    sam jesteś debilem ćfoku!:O)
    ja nie jestem takim lizodupcem jak ty że muszę wszystkim do tyłka włązić i
    rozglądać się wkoło kto mnie lubi, powinieneś w PO robić bo oni też tam
    słupki widzą:O)

  • 98. Data: 2009-03-29 13:04:17
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "gargamel" <s...@d...eu> napisał

    > pewnie, tak jest tylko u nas, pełno tu takich biznesmenuf co się na
    > niczym nie znają,

    Dzięki Bogu jest jednak "gargamel" - nadzieja polskiej przedsiębiorczości.

  • 99. Data: 2009-03-29 13:08:44
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "gargamel" <s...@d...eu> napisał

    > i najwańniejsze, nawet fachowi ksiegowi nie zapłącą ci za błedy w
    > ksiegowości, a odpowiedzialność poniesiesz wyłącznie ty i pojdziesz z
    > torbami:O)

    Zmartwię Cię, ale to tylko kwestia umowy między firmą a biurem rachunkowym.
    Poza tym każdego, więc także i biuro można bez problemu pozwać do sądu (z
    powództwa cywilnego) za poniesione i udowodnione straty. A dobre biuro jest
    zawsze ubezpieczone na taki właśnie wypadek.

  • 100. Data: 2009-03-30 15:13:00
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    więc po krutkiej bużliwej debacie publicznej widzimy już jak to u nas się
    buduje domy i dorabia sie uczciwym biznesem:O)

    - "pożyczka" od znajomych mających baardzo bogatych znajomych:O)
    - wykazywanie fałszywych dochodów i oszukiwanie banków celem otrzymania
    kredytu na który nie stać i inne przekręty:O)
    - przekręty na podatkach, ukrywanie prawdziwych przychodów celem niepłącenia
    podatków i inne przekręty podatkowe mające na celu ich niepłącenie, oraz
    wyłudzenie publicznych pieniędzy budrzetu państwa
    - wszystkie tak "uczciwie" zarobione pieniądze pochodzą z DG gdzie
    włąściciel/biznesmen zielonego pojęcia o podatkach nie ma (nie wiadomo czy o
    czymkolwiek ma pojęcie, ale po co, prtzecież ma znajomości:O)

    p.s.
    wstaje rano, wychodzę na osiedl i patrzę co widzę do okoła, jedną wielką
    próżnię,
    może to jest kórwa korupcja, może to jest coś uwagi godngo, dla ciebie
    człowieku,
    ale dla mnie to jest wielkie bagno bo:
    nie mogę patrzeć jak się staczają, ludzie dookoła nic nie mają, pracy nie
    mają, środków do życia i co w tym nowym wieku, co się szykuje, w koło same
    huje!:O(