  • 11. Data: 2009-03-14 05:13:24
    Temat: Re: Jaki koszt przerobienia klepiska na parking?
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > ja też go mam :-)

    Kiki naciagasz Krisa co by a pracy nadawal. I Ty tez oczywiscie mozesz. A czy
    nie pomyslales o tym, ze Krisowi "boss" moze za to "paragonami"?
    Pzdr.

  • 12. Data: 2009-03-14 08:18:11
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    kiki pisze:
    > "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > To jest dopiero ubaw, a właściwie granda. Koparka kosztuje 50zł/h, a oni się
    > chyba dogadali i zdzierajątakie sumy. Nie wiem jak to możliwe, działkują sie
    > chyba ??? Potem my zwykli ludzie mamy płacić im za przejazd takie sumy z
    > księżyca wziete. To jest rozkradanie kraju. Te autostrady pewnie da się
    > zbudować za 1/3 tego tylko więcej agentów CBA potrzeba.

    Witam
    A moze problem róznicy cen jest w wielkości koparki?;)

    Jacek
    www.marmur-plytki.pl

  • 13. Data: 2009-03-14 08:35:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    > Kiki naciagasz Krisa co by a pracy nadawal. I Ty tez oczywiscie mozesz. A
    > czy
    > nie pomyslales o tym, ze Krisowi "boss" moze za to "paragonami"?
    .

    Jak to spiewała Banda i Wanda:
    "PARA GONi parę
    tej miłości ponad miare."

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-03-14 21:22:38
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jacek" <j...@m...pl> wrote:

    > Witam
    > A moze problem róznicy cen jest w wielkości koparki?;)

    Może nie tylko w wielkości, co "jakości". Koparka koparce nierówna, jedna w
    godzinę zrobi tyle co inna w dwie. Ja mam koparkę pod Wrocławiem po 75zł/h,
    ale sprzęt jest chyba bardzo dobry (dość nowy) a operator jest bardzo
    sprawny - w 25 minut wykopał mi dół pod szambo 10m3, głęboki na 3m.

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2009-03-16 10:23:59
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Wrzuć namiary.
    Po której stronie Wrocławia?
    Potrzebuję wyrównać teren wokół domu, ale u mnie (okolice Długołęki) ceny
    zaczynają się od 100 zł / h.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 16. Data: 2009-03-16 21:18:31
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Wrzuć namiary.
    > Po której stronie Wrocławia?
    > Potrzebuję wyrównać teren wokół domu, ale u mnie (okolice Długołęki) ceny
    > zaczynają się od 100 zł / h.

    Za dojazd do Długołęki zapłacisz pewnie tyle co za całą robotę :)
    Koparka jest z Oławy.

    --
    Bartek