  • 51. Data: 2011-10-03 19:06:16
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    i7g2000vbb.googlegroups.com...

    >ja wiem, że masz "oryginalne" podejście do elektryki... i nie

    I piszesz to Ty który ma na prawdę oryginalnie zrobiona instalacje;))-
    różnicowki trójfazowe zamiast jednofazowych, różnicowkę przeciwpożarowa
    cokolwiek to znaczy;))
    Właśnie wisi gdzieś tam niżej pytanie abyś bliżej sprecyzował w jakim celu
    masz u siebie różnicowkę jak ja sam nazwałeś przeciwpożarową i w jaki sposób
    ona pożarom zapobiega.
    odpowiedzi nie zauważałem a ciekaw jestem ogromnie.

  • 52. Data: 2011-10-04 05:27:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > ona pożarom zapobiega.
    > odpowiedzi nie zauważałem a ciekaw jestem ogromnie.

    to nie ten wątek kolego...:-)
    ale przy okazji zapytam: przejrzałeś ten poradnik moellera? chyba nie,
    bo byś takich głupich pytań nie zadawał...

    pozdrawiam
    s_13

  • 53. Data: 2011-10-04 10:05:29
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    37g2000yqc.googlegroups.com...
    >to nie ten wątek kolego...:-)
    To odpowiedz w tamtym

    >ale przy okazji zapytam: przejrzałeś ten poradnik moellera? chyba nie,
    >bo byś takich głupich pytań nie zadawał...

    Przejrzałem i w dalszym ciągu nie wiem jaki jest sens dawanie różnicowki
    trójfazowej zamiast 3 jednofazowych(moeller zresztą też nic takiego nie
    zaleca) i n dalej nie wiem ja role przeciwpożarową pełni dodatkowa
    róznicowka trójfazowa zamontowana w tej samej rozdzielni.
    Może spróbujesz mi to wytłumaczyć?(w tym lub w tamtym wątku)

  • 54. Data: 2011-10-04 18:07:06
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > róznicowka trójfazowa zamontowana w tej samej rozdzielni.
    > Może spróbujesz mi to wytłumaczyć?(w tym lub w tamtym wątku)

    to napisz do moellera, że ich przykładowy projekt w poradniku jest do
    dupy...
    a potem zacytuj ich odpowiedź... w tym lub w tamtym wątku...

    pozdrawiam
    s_13

  • 55. Data: 2011-10-04 18:20:17
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    d6g2000vbb.googlegroups.com...

    >to napisz do moellera, że ich przykładowy projekt w poradniku jest do
    >dupy...
    >a potem zacytuj ich odpowiedź... w tym lub w tamtym wątku...

    Jakoś dziwnie unikasz odpowiedzi na prosto zadane pytanie.
    A w tematach elektrycznych lubisz się przecież udzielać.

  • 56. Data: 2011-10-04 18:21:51
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jako dziwnie unikasz odpowiedzi na prosto zadane pytanie.
    > A w tematach elektrycznych lubisz si przecie udziela .

    i co ci odpisali...?

    pozdrawiam
    s_13

  • 57. Data: 2011-10-04 18:47:21
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    1g2000yql.googlegroups.com...

    > Jako dziwnie unikasz odpowiedzi na prosto zadane pytanie.
    > A w tematach elektrycznych lubisz si przecie udziela .

    >i co ci odpisali...?

    Dlaczego unikasz ciągle odpowiedzi na pytanie?

  • 58. Data: 2011-10-04 19:32:14
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Dlaczego unikasz ciągle odpowiedzi na pytanie?

    a ty...?

    pozdrawiam
    s_13

  • 59. Data: 2011-10-04 19:47:11
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikac/szukac
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > i co ci odpisali...?

    Odpisali, ze niejaki S_13 notorycznie udzielajacy sie na grupach
    dyskusyjnych to palant :)
    Wybacz, ale trzeba byc juz naprawde skonczonym idiota, zeby sie zachowywac
    tak jak Ty.

  • 60. Data: 2011-10-04 20:05:00
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Dlaczego unikasz ciągle odpowiedzi na pytanie?

    Szkoda czasu na walkę z wiatrakiem.

    Ponieważ w poprzednim wątku zadałeś pytanie prosząc o argumenty za
    montowaniem różnicówek przeciwpożarowych, odpowiadam:
    Nie ma takich argumentów, jeżeli masz zamontowane na wszystkich obwodach
    różnicówki przeciwporażeniowe i nie sprawiają problemów, a do tego
    rozdzielnica jest jedna.
    Różnicówka przeciwporażeniowa i przecipożarowa działają dokłądnie na takiej
    samej zasadzie i są tak samo zbudowane. Różnią się tylko i wyłącznie
    czułością. Róznicówka przeciwporażeniowa posiada większą czułość, gdyż poza
    upływnością na skutek palącego się przewodu ma jeszcze wykryć przepływ
    niebezpiecznej wartości prądu przez ciało ludzkie.
    Reasumując różnicówki powinny się nazywać odpowiednio:
    Różnicówka przeciwpożarowa - o czułości 300mA
    Różnicówka przeciwpożarowo-przeciwporażeniowa - o czułości 30mA
    Resztę juz dokłądnie opisałem w tamtym wątku.