  • 241. Data: 2014-07-03 08:45:55
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:9fcb870a-6ffa-4878-9564-ea62b31465fa@googlegrou
    ps.com...
    > No to co w tym pismie by�o? A w drugi przypadek ze go chcieli na bruk
    > wyrzucic to juz zupe�nie nie wierze.

    >Pół kartki pisma w stylu: "Z dniem ...... obowiążki proboszcza parafi w
    >...... obejmuje Jan Kowalski". i dopisek o konieczności zwolnienia w ciągu
    >7 dni >plebani. Miejsce w jakims ośrodku pewnie by mu znależli ale warunki
    >tam podobno jak podłym przytulisku.
    >Co potrwierdził tez inny ksiąz równiez m ój znajomy. Odkładał na
    >mieszkanie, niedawno kupił. Biskup im oficjalnie powiedział ze na emeryturę
    >jakies lokum >dobrzeżeby mieli bo dach nad głową im kościół zapewni jakby
> [...]

    nie widze problemu - a raczej widze w tym twoim ksiedzu. Jesli parafia, czy
    ogolnie kosciol lokalny biedny to warunki sa gorsze. A jak slysze ze on na
    mieszkanie sobie odlozyl (na fure pewnie też), to czemu sie dziwi ze kosciół
    biedny. Sam na to osobiscie zapracowal. Razem z kolegami o takim podejsciu.
    I jeszcze protestuje? On jesli poszedł drogą kapłanstwa to nie po to by być
    bogaty - a jesli poszed po to - to juz calkiem mi go nie zal.

    >To że bronisz wiary to rozumię, to że napisałeś że dałbys się zabic dla
    >Jezusa mogę zrozumieć aczkolwiek takich ludzi juz się troche obawiam.

    No wez mnie to objasnij - czego Ty sie obawiasz ze Ja jestem w stanie
    zginąć? Bo nie rozumiem.

    > Ale to że bronisz kleru to nie bardzo rozumiem. Widocznie masz słabe
    > pojęcia jak to wyglada od środka albo widzisz co chcesz widzieć.
    >Jak będziesz miał okazje porozmawiaj na lużno z jednym czy drugim księdzem
    >to jakis obraz jak ta instytucja od środka wyglada uzyskasz.

    jak widzisz - ja nie bronie kleru :) I wiem jak to wyglada od srodka. O
    wadach tez. Tyle ze zawsze sa to wady ludzi a nie systemu.

    >Pisząć ateista troche uprościłem- przyjmijmy że chodzi o
    >"niepraktykujących"

    A to różnica, ateisci i wierzący sa tak samo zaangazowaniu w obrone swego
    swiatopogladu (popatrz co wypisuje andrzejek). Natomiast "niepraktykujacy"
    to pewnie szerokie spektrum.

    >A to widocznie słabio znasz swoją lokalną społeczność. a całą młodość w
    >średniej wielkości wiochach/parafiach pomieszkiwałem, i teraz mieszka tam
    >ktoś z >rodziny i wiem jak było i jak jest. Oczywiście pokoleniowo to się
    >zminia młodzi juz ni są tak podatni na manipulację ale to proces powolny.

    manipulację? A moze wlasciwym slowem jest "formacja". A moze manipulacją
    jest równiez "wychowanie"?

    >Pewnie napiszesz że nie słyszałeś o takich przypadkach(a ja słyszałem) że
    >ksiaz z ambony wyczytuje kto nie dał na remont kościoła, albo podczas
    >kolędy >przyjmuje deklaracje z wysokoscią comiesięcznych wpłat na "parafię"

    słyszałem w tv. Żeby była jasna sprawa - obowiązkiem wspólnoty kosciola, do
    której nalezymy dobrowolnie, jest utrzymywac kościół. Czyli kasa musi
    plynac. Jak sobie to ksiadz zorganizuje to jego sprawa, aczkolwiek publiczne
    wyczytywanie to chyba najglupsza metoda :)

    >Młodzi o ok- pukna się w głowe ale jest ciągle jeszcze starsze opokolenie
    >dla których to inaczej wyglada.

    Starsze i tak chodzi, mlodzi maja w d.. :)

    >Wiesz jakie burzliwe rozmowy z mamą, babcią i innymi członkami rodziny
    >musieliśmy z żona toczyć jak powiedzieliśmy że córka przestaje na religie
    >chodzić bo to co robi/wymaga katechetka jest dla nas niedopuszczlne.

    Eeee, a skad twoja corka na katechezie? To ty jestes katolik, ateista czy
    ten co ma w d... ? Oczywiscie odpowiedz dobrowolna, tylko pozwoli jakos tą
    twoja córkę umiejscowic w zyciu.

    b.

  • 242. Data: 2014-07-03 09:17:02
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-03 06:51, Ghost pisze:

    > Stalina tez należy oszczędzać?

    Generał nie mordował tak jak Stalin, ani też nie był zwolennikiem Stalina.

    > Wiesz, ze w Rosji jest pierdyliard dziadków wynajdujących mu podobne*
    > jak twoje usprawiedliwienia?

    Widać są to bardziej rozsądni ludzie od tych, którzy powtarzają pierdoły
    za moherami i lepiej znają historię generała od polskich moherów.
    Zanim zaczniesz pisać kolejne bzdury, poczytaj na temat generała. Kim
    był, skąd pochodził, dlaczego jego rodzina była represjonowana przez
    komunistów, dlaczego znalazł się w radzieckiej armii, czy znalazł się
    tam z własnej i nieprzymuszonej woli, dlaczego miał konflikt z NKWD,
    jakie role i stanowiska pełnił w PRL, skąd się wzięły wśród moherów
    podejrzenia, że był agentem, dlaczego żaden z moherów nie przyjmuje do
    wiadomości, że wojska radzieckie były gotowe wejść do Polski w grudniu
    81r. pod pretekstem ćwiczeń, noszących kryptonim Sojuz 81 , co się
    działo w przygranicznych jednostkach wojskowych zarówno po stronie
    Polskiej jak i ZSRR oraz Niemiec w 81r, dlaczego wojskowi mówili wprost,
    że to co się dzieje nawet nie przypomina standardowych przygotowań do
    ćwiczeń wojskowych, których już przeszli wiele.

    Jak poczytasz i znajdziesz odpowiedzi na te wszystkie pytania to
    zrozumiesz, że generał wcale nie był szczęśliwy z tego co musiał zrobić,
    aby zapobiec rzezi i rozlewowi krwi.
    Pamiętaj, że Polacy nigdy nie lubili Rosjan i nawet w szeregach PZPR
    większość mówiła co innego, a co innego myślała.
    Pamiętaj też, że Polska od czasów zakończenia II WŚ była okupowana przez
    wojska radzieckie. Obok każdej polskiej jednostki wojskowej stacjonowały
    jednostki wojsk radzieckich.
    Wojska radzieckie stacjonowały pod pretekstem obrony Polski, a w
    rzeczywistości były straszakiem, którego zadaniem było sobie
    podporządkowanie. Z resztą nie tylko w Polsce stacjonowały jednostki
    radzieckie, bo stacjonowały w każdym z państw Układu Warszawskiego.
    Dlatego też wejście wojsk radzieckich w celu "naprawy Polski" poniosło
    by za sobą ogromne straty w ludziach, którzy byli w tym czasie na skraju
    desperacji, a Rosjanie nigdy się nie "pierd....li" i nie kierowali
    pobudkami humanitarnymi i dla nich nie było różnicy czy strzelają do
    osób wojskowych, ludności cywilnej czy też dzieci. Masz wiele
    przykładów, choćby Afganistan, Czeczenia czy obecnie Ukraina.

    Jak pojmiesz w jaki sposób funkcjonował blok komunistyczny i jaki wpływ
    miało ZSRR na nasze losy to zrozumiesz dlaczego na generale ciążyła
    ogromna odpowiedzialność i dlaczego dokonał takiego, a nie innego
    posunięcia i dlaczego całą odpowiedzialność przyjął na swoje barki.
    Weź także pod uwagę, że kiedy tylko ruscy "poluzowali śruby" to generał
    był jednym z głównych autorów "Okrągłego Stołu".

    Najbardziej przykre jest to, że ci co tak opluwają generała nie wiedzą o
    nim kompletnie nic, a swoje zdanie mają wyrobione na podstawie opinii
    wydanych przez oszołomów.

  • 243. Data: 2014-07-03 09:32:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > No cóż, kłamco

    Ty dalej nie dorosłeś to ja znowu [ciach] :-) Przeproś i dorośnij to wrócimy
    do dyskusji.

    Ps. Produkuj się dalej jak masz ochotę tylko nie licz na to że ja to
    przeczytam. Podpowiem Ci: Nie czytam Twoich postów oprócz wstępu, więc
    możesz sobie pisać dalej co chcesz i cieszyć że nie odpowiadam - możesz
    sobie nawet uznać że taki brak odpowiedzi jest milczącym wyrażeniem zgody (w
    końcu masz doświadczenie w manipulacji) więc wydrukuj sobie taką późniejsza
    dyskusję i idź do swojego prowadzącego i się pochwal że przekonałeś kogoś do
    wiary w to że boga/bogów nie ma. Może dostaniesz banana :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 244. Data: 2014-07-03 09:34:06
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >Widać są to bardziej rozsądni ludzie od tych, którzy powtarzają pierdoły za
    >moherami i lepiej znają historię generała od polskich moherów.

    Mowa o Stalinie

    >Najbardziej przykre jest to, że ci co tak opluwają generała nie wiedzą o
    >nim kompletnie nic, a swoje zdanie mają wyrobione na podstawie opinii
    >wydanych przez oszołomów.

    Laurki, laurki - papier jest cierpliwy. Ale ludzie na cmentarzach tez są,
    miliard słów chwalących Jaruzela ich nie wskrzesi. Tak wiem, on niewinny on
    "tylko wykonywał rozkazy"... a nie pomyliło mi się, ci od wykonywania to
    inny proces był.

  • 245. Data: 2014-07-03 09:39:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Zanim zaczniesz pisać kolejne bzdury, poczytaj na temat generała. Kim był,
    > skąd pochodził, dlaczego jego rodzina była represjonowana przez
    > komunistów, dlaczego znalazł się w radzieckiej armii, czy znalazł się

    nikt nie kwestionuje zachowan z młodosci

> [...]
    > Weź także pod uwagę, że kiedy tylko ruscy "poluzowali śruby" to generał
    > był jednym z głównych autorów "Okrągłego Stołu".

    przyjmujac ze ruscy rzeczywiscie chcieli wjechac (do dyskusji) to wychodzi
    na to ze z jednej jedynej powiedzmy ze sensownej decyzji robisz z niego
    przyzwoitego człowieka. A to był ruski namiestnik w okupowanym kraju. I tak
    nalezy go w historii traktowac.

    A okragly stoł? Uwazasz to za wielki sukces? Owszem , mógł być. Ale wyszlo
    nie bardzo to co naród chciał.

    > wydanych przez oszołomów.

    a kto to jest oszołom? Ten kto mówi w poprzek obowiazujacych opinii? Kaczor
    mówil o ukladzie, ogloszony zostal oszolomem. Obecne wszystkie po kolei
    afery pokazuja ze diagnoza byla trafna. I co? I nic...

    b.

  • 246. Data: 2014-07-03 09:43:54
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    poprawka po poierdzielilem cytowanie

  • 247. Data: 2014-07-03 10:18:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 23:41, ikka pisze:

    > ci, którym fanatycy nie pozwolili wejść do teatru palili opony?
    > naprawdę? bili ludzi na chodniku?
    > to pewnie stąd ta akcja pis składania doniesienia do prokuratury...
    > tylko artykuły im się popierwiaskowały...

    Nie bardzo wiem o jaki teatr chodzi i o jaka akcje pis. Generalnie ja
    nie bije ludzi z powodow religijnych i nie skladam doniesien. Nie
    przeszkadzaja mi geje i babochlopy o slodkim nazwisku kielbasa. Mam co
    najwyzej spore problemy zwiazane z estetyka takich ludzi, ale poki nie
    wtracaja sie w moje sprawy to co mi tam... Czasem tylko zal publicznych
    pieniedzy na pewne transmisje i oczywiscie w imie jeszcze wiekszego
    fucka odbudowy za kilaset tysi jakiejs przyglupiastej teczy. To akurat
    ja postrzegam jako prowokacje i nie dziwie sie niektorym ze w
    ekspresyjny dosc sposob wyrazaja emocje.

    Pozdro.. TK

  • 248. Data: 2014-07-03 10:26:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 08:45:55 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    biedny. Sam na to osobiscie zapracowal. Razem z kolegami o takim >podejsciu. I
    jeszcze protestuje? On jesli poszed� drog� kap�anstwa to >nie po to by by�
    bogaty - a jesli poszed po to - to juz calkiem mi go nie >zal.
    Widzisz gadasz jak papież Franciszek. I w sumie dobrze gadacie i ja się z tym
    zgadzam, tylko że to jest gadanie a życie inne scenariusze pisze.
    > No wez mnie to objasnij - czego Ty sie obawiasz ze Ja jestem w stanie
    > zgin��? Bo nie rozumiem.
    Ci którzy w imie Allaha bombami się obwieszają i wysadzają razem z sobą autobus
    "niewiernych" pewnie też nie rozumią że ktoś się ich obawia
    > A to r�nica, ateisci i wierz�cy sa tak samo zaangazowaniu w obrone swego
    > swiatopogladu (popatrz co wypisuje andrzejek). Natomiast "niepraktykujacy"
    > to pewnie szerokie spektrum.
    Andrzejka pomińmy bo on słynie z wypisywania bzdur.
    > manipulacjďż˝? A moze wlasciwym slowem jest "formacja". A moze manipulacjďż˝
    > jest r�wniez "wychowanie"?
    To temat na dłuższa dyskusję ale raczej pewnie nie zaprzeczysz że w pewnych
    społecznościach szczególnie tych mniejszych "dla oka" dużo rzeczy się robi
    > s�ysza�em w tv. �eby by�a jasna sprawa - obowi�zkiem wsp�lnoty
    >kosciola, do kt�rej nalezymy dobrowolnie, jest utrzymywac ko�ci�. Czyli >kasa
    musi plynac. Jak sobie to ksiadz zorganizuje to jego sprawa, aczkolwiek >publiczne
    wyczytywanie to chyba najglupsza metoda :)
    A widzisz. Niby dobrowolnie a jeden wyczytuje, drugi deklaracje każe podpisywać a
    tata Tadeusz w inny sposób kasę pozyskuje. Czyli coś z tą wspólnotą kościoła jest nie
    tak że trzeba "środki przymusu"stosować.
    > Starsze i tak chodzi, mlodzi maja w d.. :)
    Widać próbują myśleć i analizować to co widzą. I mniej podatni na manipulacje sa.
    > Eeee, a skad twoja corka na katechezie?
    Robiła. Ucześzczał, słuchała, wykonywała polecenia katechetki i na szczęście rozmawia
    z nami bez pośrednictw Faceboka więc mogliśmy zareagować.
    > To ty jestes katolik, ateista czy ten co ma w d... ?
    Odnośnie mojej wiary się nie wypowiem niech to zostanie moją tajemnicą a do
    funkcjonariuszy kościoła mam podejście podobne jak Maniek do pedałów- niech tam sobie
    w swoich wspólnotach robią co uważają za stosowne byle mnie czy moich dzieci do
    niczego nie zmuszali czy w nasze życie z buciorami wchodzili.
    Jestem ochrzczony, przyjęty, wybierzmowany itp. I dość długo regularnie do kościoła
    chodziłem. Ale słysząc jak wyczytują tych niepłacących, widząc "dobrowolne"
    deklaracje, znając księdza który po sąsiedzku buduje dom dla swojego pełnoletniego
    już wtedy syna itp. postanowiłem zakończyć uczestnictwo w tej wspólnocie. I wyżej
    wypisałem kilka przypadków znanych mi osobiście a pomijam te o których w TV pokazują
    bo w TV może być różnie. Chcesz to wierz nie chcesz to nie ale znam tez osobę która
    zrezygnowała z kapłaństwa przed praktycznie ostatnimi święceniami. I tez opowiada mi
    czasem jak to od środka wygląda.

    >Oczywiscie odpowiedz dobrowolna, tylko pozwoli jakos tďż˝
    > twoja c�rk� umiejscowic w zyciu.
    Ot to. I dlatego właśnie chyba ta decyzję o zwolnieniu córki z udziału w lekcjach
    religii podjęłem za późno. Dzieciak dorasta niech sam życie obserwuję i podejmie
    decyzje czy mu taka czy inna wspólnota odpowiada.
    Księdza na kolęde wpuszczam jak zapuka i pogadać z nim lubię.
    I ze dwa lata temu mu przekazałem moje uwagi na temat katechetki. On na to że wie że
    w sumie się ze mną zgadza ale nic nie może zrobić. To jak on nic nie mógł zrobić to
    ja zrobiłem i dzieciaka wypisałem.
    Napiszesz pewnie że to nie wina kościoła tylko ludzi. I ok tylko że kościół to ludzie
    właśnie i to tez ci funkcjonariusze co to wyczytują, deklarują, co innego mówią a co
    innego czynią.
    I generalnie jestem otwarty do ludzi ale postanowiłem że akurat z takimi kontakty
    swoje i dzieciaka ograniczę.

  • 249. Data: 2014-07-03 10:43:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zanim zaczniesz pisać kolejne bzdury, poczytaj na temat generała.

    [ciach]

    Bardzo rozsądna wypowiedź. Generalnie się zgadzam. Nie można zaprzeczyć że
    Jaruzelski ma duży udział w okrągłym stole i w pokojowym oddaniu władzy
    przez komunistów co patrzą cna Ukrainę zaoszczędziło nam kilkadziesiąt (a
    może kilkaset) ofiar i sporo zniszczeń.

    Co do tego czy wojska radzieckie by wkroczyły i jeśliby wkroczyły to czy to
    by się skończyło drugą Czechosłowacją historycy nie są zgodni. Owszem
    przygotowania były, ale sporo odtajnionych dokumentów świadczy o tym że
    zachód tym razem nie pozostałby bierny wobec takiej interwencji. No ale to
    tylko gdybanie tego generał nie mógł wiedzieć mógł tylko zgadywać.

    Natomiast jest inna sprawa - zgoda na użycie siły wobec strajkujących i to
    jest jednoznacznie złe. Można było wprowadzić stan wojenny na ostrych
    zasadach można było na łagodnych.

    Można było rozwiązać konflikt siłowo a można na drodze rozmów. Solidarność
    wiedziała o przygotowaniach armii ZSRR. Był czas na rozmowy jednak władza
    podjęła decyzję o rozwiązaniu siłowym. Nawet gdyby rozmowy się nie powiodły
    to była zima. Wystarczyło odciąć energię i czekać aż sami z głodu i zimna
    zrezygnują, jednak komuś zależało na rozwiązaniu siłowym. Historycy nie są
    zgodni jak duży był udział Jaruzelskiego w podejmowaniu decyzji o takim
    rozwiązaniu są jednak zgodni że nie została podjęta bez jego wiedzy i zgody.
    I o tym też trzeba pamiętać.

    Generał to na pewno człowiek tragiczny w klasycznym znaczeniu tego i słowa.
    Żył w czasach i miejscu gdzie często nie było wyboru między dobrem a złem, a
    między złem i mniejszym złem. Należy pamiętać o jego odwadze i mądrości przy
    oddawaniu władzy, ale nie można też pomijać jego udziału w śmierci kilku
    strajkujących.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 250. Data: 2014-07-03 11:05:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 23:50, ikka pisze:

    > przypuszczam, że ateiści po prostu chcą iść do teatru na to, co im się
    > podoba bez zadymy. podejrzewam, że mogą też chcieć ograniczyć kasę,
    > którą biorą czarni.
    > może nawet chcą mieć dostęp do tabletek antykoncepcyjnych.
    > a może najbardziej chcą, żeby rząd zajął się gospodarką, a nie
    > przeciwdziałaniem ateizacji Polski i lizaniem jaj biskupom.

    No bez przesady z tymi tabletkami antykoncepcyjnymi...

    > i - o zgrozo - ateista to niekoniecznie baba z fiutem.

    No oczywiscie ze nie. Pisalas cos o gender.

    > chrystianizacja? zgadzam się z tobą

    Gender, dwoch pedalow to rodzina, facet w sukience...
    Naprawde chcesz zeby np. Twoje dzieci przebieraly sie w ciuchy innej
    plci i byly tak emocjonalnie rozjechane zeby nie wiedzialy czy juz sa bi?

    > nie jest niczym złym. złe jest mówienie, że twoja wizja świata jest
    > jedyną słuszną.

    Moja wizja swiata to nie tyle wiara co natura. Jak widzialem, ze moja
    zona rodzi dziecko to wiem, ze to jest matka, a ja ojciec. Nie jakies
    rodzice z alfabetu, no litosci. Ci ktorym sie wydaje, ze moga byc
    madrzejsi od natury sa nie tyle grozni, co zwyczajnie smieszni. Niech
    jeszcze zniosa pory roku, dzien i noc jakims dekretem.
    Martwi mnie troche to, ze ci pensjonariusze oddzialow psychiatrycznych
    znajduja taki poklask i ktos ich wogole wybiera. Nie najlepiej swiadczy
    to o populacji prawde mowiac. A kosciol broni zwyczajnie wartosci
    rodziny. Mowi, ze nie powinno sie dmuchnac jednej sasiadki w
    poniedzialek, a drugiej w srode. Nie zdradza sie zony i nie odchodzi od
    dzieci. I nie wstaje sie jednego dnia rano facetem z lozka, a drugiego
    baba, bo tak sobie ktos upier tego...

    > być może, ale to ich prawo. dlaczego chcesz ograniczać czyjeś prawa w
    > imię własnych wierzeń?

    W tym konkretnym przypadku to akurat jest oczywiste. Niby dlaczego ktos
    ma stawiac pedalskie symbole przed wejsciem do kosciola i na placu
    konkretnej nazwy? Wystarczy sie zastanowic ile lat stoi tam ten kosciol
    chociazby. Sprawa druga to naprawde w stolycy nie brak miejsca na takie
    symbole i nikt nie mialby nic przeciwko. Po co szukac konfrontacji,
    wiedzac, ze znajda sie obroncy podpalajacy ten watpliwy artystycznie
    pomysl? Sa dwa wyjscia. To dzialanie celowe, albo nasza wladza to
    kompletni idioci zeby o tym nie wiedzieli. Ja oczywiscie stawiam na
    punkt pierwszy.
    Sprawa trzecia - jak pamietasz po katastrofie smolenskiej konserwator
    zabytkow niby to nie zgodzil sie na maly krzyz przed palacem. Nie to, ze
    jestem zwolennikiem krzyza w tym miejscu, ale jakos trudno wytlumaczyc
    sobie, ze mogl zgodzic sie na stalowa kratownice na srodku malego placu
    otoczonego zabytkami. Hipokryzja? Nie to wystawiony wielki FUCK!

    > wiadomo, całe żulerstwo polski powiatowej i miejskiej bramowej to geje
    > ateiści.

    Nie, ale dobra zabawa czesto jest przy piwie. Nie uwazam, ze to cos
    zlego. Sam za czasow studenckich pijalem tam piwo. To dodatkowy argument
    za lokalizacja po prostu. Jest miejsce, czas prawie nie ma znaczenia, bo
    tramwaje i tak nie jezdza.

    > chyba znasz definicję gender od zboka - oka i chamki pawłowskiej
    > może po prostu wystarczy zachować zdrowy umiar? z jednej i drugiej
    > strony?

    Nie znam sie na gender. Nie mam potrzeby znania sie tylko dlatego, ze
    ktos cos podobnego wymyslil, a tyle lat dobrze mi sie zyje bez tej
    wiedzy. Nie potrzebuje w kolo definiowac wszystkiego, a co kto robi we
    wlasnym domu to mnie zupelnie nie interesuje. Moze sibie nazywac Aua
    Pugaczowa.

    Pozdro.. TK