  • 31. Data: 2016-03-07 17:18:57
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-03-07 o 15:39, yabba pisze:

    > Zła wiadomość jest taka, że będą w kolorze różowym.

    Mówisz o tym?

    http://gazetka.lidl.pl/fb4fa46e-7262-48e4-930d-88b7f
    5ae9006/#/22

    to będzie w 3 kolorach - różowy, biały i zielony

  • 32. Data: 2016-03-08 11:26:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    > pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?

    bo są różne strategie marketingowe. A na końcu liczy się zysk.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-03-08 11:27:49
    Od: nadir <n...@h...org>

  • 34. Data: 2016-03-08 11:50:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:27:54 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    > pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?

    Bo bez reklamy sprzedaż by im siadła(to raz)
    Pewnie nie problemem jest dzisiaj robić sprzęt który będzie bezawaryjni działać 10lat
    ale to strzał w kolano dla producentów(to dwa)
    Co do Parksaida o którym Adam pisze- chyba częściej widziałem reklamę
    Parksaida(oczywiście Lidlową bo to chyba ich własna marka) jak powiedzmy Boscha
    Zresztą wcale by mnie nie zdziwiło gdyby się okazało że tego Parksaida Bosch czy inny
    wiodący producent robi pod nieswoją marką.

  • 35. Data: 2016-03-08 11:53:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,

    ale niekoniecznie na reklame publiczną

    > ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.

    to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności

    > Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    > Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.

    i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-03-08 11:54:25
    Od: nadir <n...@h...org>

  • 37. Data: 2016-03-08 12:00:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 11:50, Kris pisze:

    > Bo bez reklamy sprzedaż by im siadła(to raz)

    Jak sobie firma popsuje opinię gównianymi wyrobami, to potem żadna
    reklama nie pomoże, no przynajmniej na mnie te reklamy nie działają.

    > Pewnie nie problemem
    > jest dzisiaj robić sprzęt który będzie bezawaryjni działać 10lat ale
    > to strzał w kolano dla producentów(to dwa).

    To jak oni dawali radę 20 lat temu, kiedy sprzęt wytrzymywał dłużej?

  • 38. Data: 2016-03-08 12:06:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-08 o 11:54, nadir pisze:

> [...]
    > Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    > Jak wiele lat temu produkowali bardzo dobrej jakości narzędzia, to

    Po Porsche czekam na reklamy Ferrari i Bugatti w TV.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2016-03-08 12:08:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-08 o 12:00, nadir pisze:

    > Jak sobie firma popsuje opinię gównianymi wyrobami, to potem żadna
    > reklama nie pomoże, no przynajmniej na mnie te reklamy nie działają.

    > To jak oni dawali radę 20 lat temu, kiedy sprzęt wytrzymywał dłużej?

    Nie bylo takiej podazy.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2016-03-08 12:18:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 11:53, masti pisze:

    > ale niekoniecznie na reklame publiczną

    Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    nie interesują.

    > to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności

    Czyli w/g Ciebie przeciętny, polski rolnik powinien zawijać manele. Iluż
    ich wydaje kasę na promocję/marketing?
    Zresztą, to zależy od skali przedsięwzięcia, ale jeżeli większość
    budżetu firmy idzie na marketing a nie na poprawę jakości produktów, to
    coś jest nie halo. A, że w ostatnich latach przemysł
    reklamowo-marketingowy rozrósł się i nadal się rozrasta, to inna bajka.

    > i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?

    Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.