eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe"Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer0
    2.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Tue, 8 Mar 2016 11:54:25 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0
    SeaMonkey/2.39
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 095160179106.slubice.vectranet.pl
    X-Trace: 1457434468 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22840 95.160.179.106:57717
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2480
    X-Received-Body-CRC: 2676698602
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511923
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 11:26, masti pisze:
    > nadir wrote:
    >
    >> W dniu 2016-03-07 o 12:26, Adam Sz. pisze:
    >>
    >>> A dlaczego tanszy sprzet np. parkside jest lepszy od 2 x drozszych (ale
    >>> tych najtanszych z linii markowego producenta)? Widziales gdzies kiedys
    >>> reklame Parkside (poza oczywiscie tymi lidlowymi)? Oni nie musza wydawac
    >>> miliardow na marketing, zamiast tego inwestuja w lepszej jakosci czesci.
    >>
    >> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >
    > bo są różne strategie marketingowe. A na końcu liczy się zysk.

    Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    Marketingowcy i księgowość w firmach doprowadziły do tego, że znane od
    wielu lat firmy wywalają kasę na reklamę i promocję, no i dziś
    Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    Jak wiele lat temu produkowali bardzo dobrej jakości narzędzia, to
    zysków nie mieli? No beż żartów.

    *Można tu podstawić praktycznie każdą markę/firmę w dowolnej dziedzinie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1