    Date: Thu, 01 Jul 2010 13:38:54 +0200
    From: medea <X...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Moje róże w oknie

    Witam!

    Chciałam się pochwalić, jak pięknie zakwitły mi róże w tym roku, a
    jednocześnie poprosić o kilka rad co do ich pielęgnacji.
    Te róże cieszą mnie niezmiernie, bo wyobraźcie sobie, że zamierzałam je
    wiosną wyrzucić. W zeszłym roku w ogóle nie zakwitły, a zimą przykryte
    były wyłącznie śniegiem. ;) Dziś zaglądają mi przez okno do kuchni:

    http://img815.imageshack.us/i/rzewoknie.jpg/

    Rosną na wysokości ok. 1,5m w takim bukiecie jak widać powyżej, ale
    niżej mają dwa pojedyncze piękne kwiaty, ale na rachitycznej łodyżce:

    http://img821.imageshack.us/i/pojedynczekwiaty.jpg/

    I zastanawiam się, czy to jest wynik amatorskiego przycięcia na wiosnę
    (na chybił trafił), czy też tak ma być? Na oko wydaje mi się, że nie, bo
    te gałązki opadają pod ciężarem kwiatów. Coś chyba trzeba na przyszłość
    poprawić...

    I dodatkowy problem, to obżarte liście:

    http://img813.imageshack.us/i/zjedzonelicie.jpg/

    Pryskać to czymś?