  • 11. Data: 2010-04-07 07:51:11
    Temat: Re: Montaz sedesu
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Geberity jeszcze miesiac temu byly w LeRoy Merlin po 485 zl
    > w tych sklepach mozesz zlozyc zamówienie jezeli nie maja tego na stanie.

    Rozumiem, ze jakosc i standard jest normalny, tzn. nie jest to jakis
    odrzut?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2010-04-07 08:11:08
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    qz.googlegroups.com...

> [...]
    > w tych sklepach mozesz zlozyc zamówienie jezeli nie maja tego na stanie.

    >Rozumiem, ze jakosc i standard jest normalny, tzn. nie jest to jakis

    A czy myslisz ze Geberit pozwolil by sprzedawac odrzuty pod swoja marka?

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-04-07 10:18:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 10:11:08 +0200, kris napisał(a):

    > A czy myslisz ze Geberit pozwolil by sprzedawac odrzuty pod swoja marka?

    Uwaga na geberity z marketu, najczęściej są to takie serie do których
    pasuje jeden lub dwa standardowe przyciski. Trzeba sprawdzic jeśli wybrałeś
    sobie jakiś wymyślny - bo może nie pasować. Jakością jednak nie ustępuje bo
    to geberit a nie coś spawanego w garażu przez pana Kazia.

    Co do stelaży w ogólności to geberit, grohe robią dobre sprzęty i można w
    ciemno kupować. Jeśli się nie boisz to możesz kupić coś innego - viega,
    koło - ale nie polecałbym oszczędzać. Tanie zbiorniki miewają np. klejony
    zbiornik, co wg mnie od razu wyklucza taki stelaż z użytkowania.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-04-07 10:32:14
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > koło - ale nie polecałbym oszczędzać. Tanie zbiorniki miewają np. klejony
    > zbiornik, co wg mnie od razu wyklucza taki stelaż z użytkowania.

    Ja kupiłem zamiast geberita grohe, bo była promocja. No i szukałem takiego
    mało głębokiego stelażu. I jedno i drugie warte polecenia. W drugim
    mieszkaniu geberit stoi już ponad 10 lat i zero problemów.

  • 15. Data: 2010-04-07 11:01:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scream wrote:

> [...]
    > innego - viega,

    > koło - ale nie polecałbym oszczędzać. Tanie zbiorniki

    jeśli koło sprzedaje taki szajs jak to co w tzw kompletach z kiblem to
    odradzam serdecznie. Kiła i mogiła

  • 16. Data: 2010-04-07 12:09:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 13:01:16 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > jeśli koło sprzedaje taki szajs jak to co w tzw kompletach z kiblem to
    > odradzam serdecznie. Kiła i mogiła

    No niestety, taki właśnie szajs sprzedają. Na rynku są i tańsze produkty,
    Koło nie jest liderem w obniżaniu ceny. Z tego co sobie teraz podglądam w
    hurtownii, to najtańszy stelaż do wc kosztuje 160 netto.

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2010-04-07 13:10:47
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Tzn. mozna dobrac glebokosc takiego stelaza? Myslalem ze wszystkie
    maja podobne gabaryty? Tez bym chcial jak najcienszy.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 18. Data: 2010-04-07 13:44:07
    Od: "Art" <s...@o...pl>

> [...]

    > w tych sklepach mozesz zlozyc zamówienie jezeli nie maja tego na stanie.

    Rozumiem, ze jakosc i standard jest normalny, tzn. nie jest to jakis

    Z pewnoscia jest normalny. Ja potrzebowalem wiecej tych Geberitów i kiedy
    chcialem dokupic kilka szt. bylo juz po ptokach, zadzwonilem wiec do firmy
    która dostarcza je do Le Roy Merlin, gostek powiedzial, ze owszem Le Roy
    kupil u nich 1700 takich kompletów bodaj w lutym tego roku. Na szczescie te
    kilka sztuk bylo na innym sklepie w Szczecinie. Normalna cena Geberita
    Duofix to cos okolo 760 zl, w cenie hurtowej 560 zl, w promocji w Le Roy
    Merlin 485 zl :-) i jak masz troche pomyslunku to mozesz jeszcze kupic to 5
    do 10% taniej.

  • 19. Data: 2010-04-07 14:16:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 15:44:07 +0200, Art napisał(a):

> [...]
    > Merlin 485 zl :-) i jak masz troche pomyslunku to mozesz jeszcze kupic to 5

    A z ciekawości, możesz napisać:
    - która firma dostarcza geberity do LM?
    - który to model duofixa? duofix czy duofix basic? up100, up200, up300,
    up320?

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2010-04-07 14:19:07
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > koło - ale nie polecałbym oszczędzać. Tanie zbiorniki miewają np. klejony
    > zbiornik, co wg mnie od razu wyklucza taki stelaż z użytkowania.

    W życiu nie widziałem klejonego zbiornika. Zaś co do stelaża to trzeba zwrócić uwagę
    na:
    1) Cenę przycisku. Polskie "Koło" kupisz za 400zł z przyciskiem i muszlą. U niemca
    często 200zł kosztuje sam guzik
    2) System połączenia przycisk - zawór. Linka jest zdecydowanie lepszym patentem niź
    popychacze
    3) Możliwość podejścia rurką PP bezpośrednio do zaworka w spłuczce
    4) Możliwość łatwego wrzucenia kostki WC do zbiornika
    5) Funkcję "STOP".