  • 21. Data: 2010-04-07 14:27:11
    Temat: Re: Montaz sedesu
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    news:dwedu7tp14zm.1ukzjpuitqflu.dlg@40tude.net...

    > A z ciekawości, możesz napisać:
    > - która firma dostarcza geberity do LM?
    > - który to model duofixa? duofix czy duofix basic? up100, up200, up300,
    > up320?

    Pewnie że mogę.
    Na opakowaniu Geberitów jakie kupiłem w LeRoy Merlin była naklejka o treści:

    Nasza łazienka
    Kilińskiego 195A
    93-106 Łódź
    tel. 042/6845569

    Unifix WC 458 020 00 1
    kod kreskowy 5905133138055

    Oczywista sprawa kod 458 020.... jest kodem wyrobu skierowanego akurat do
    tej sieci sprzedaży przez Geberita
    ten sam wyrób może mieć różne kody w zależności od kupującego, tak mnie
    poinformowano przez kontakt z geberit.pl

  • 22. Data: 2010-04-07 18:43:17
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Czym roznia sie duofix od duofix basic i co znaczy up100 .... itd.

    Pozdrawiam
    Dy