  • 31. Data: 2016-01-22 12:23:20
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:n7sq6d$jil$...@n...news.atman.pl...

    >Z jednej strony tak a z drugiej sektor bankowy to zdaje sie branza
    >generujaca najwieksze zyski. Konsolidacja sprawia, ze konkurencja jest
    >slaba. Nasuwa sie pytanie kiedy korporacje uznaja, ze maja dosc pieniedzy
    >zeby nie chciec wiecej? To nie podatek sprawia, ze banki podnosza marze.
    >Robia to bo tak moga po prostu.

    Opatronk.

  • 32. Data: 2016-01-22 12:30:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Podatek strukturalny i branzowy daje szanse rozwoju innym.

    Znaczy markety i banki jednak podniosą ceny, skoro ma być większa szansa dla
    innych?

    >Program 500 plus wplynie na popyt wewnetrzny.

    Mówisz, ze od przekładania z kieszeni do kieszeni rośnie PKB?

    >Jak bedzie to sie okaze.

    Wiadomo jak będzie, Szydło wcześniej rządziła tylko gminą, zadłużyła ją na
    potęgę.

    >Poprzednicy dwa lata temu zmienili prawo dot. uzywania samochodow,
    >mozliwosci odliczenia VAT od paliwa i czesci zamiennych. Przypomne, ze ta
    >zmiana promowala duze firmy, glownie "nienasze".

    Możesz jaśniej jak się owo promowanie "nienaszych" odbywało?

    >Oszustow nie lubie, wiec trzymam kciuki zeby tym sie powiodlo, bo to
    >rowniez moj interes.

    I rzeby te wredne Dodapomoce i Zera przestały donosić do hujni na polskje!

  • 33. Data: 2016-01-22 12:43:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 12:13:52 +0100, w <n7t2tg$s4n$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > Podatek strukturalny i branzowy daje szanse rozwoju innym.

    Rozwiń myśl, bo może być śmiesznie/ciekawie.

    > Program 500
    > plus wplynie na popyt wewnetrzny.

    A połowa z tego wyjdzie za granicę.

  • 34. Data: 2016-01-22 12:44:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 09:55:21 +0100, w <n7sqpp$kid$1@node1.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > I choc nie bylem nigdy
    > wyborca PIS to ciesza mnie slowa premier na forum miedzynarodowym, ze
    > Polska to suwerenny kraj.

    To ciesz się, bo to miało cieszyć -- szkoda że nic z nich nie wynika.

    > Prawde mowiac od czasu przemian czegos takiego
    > sobie nie przypominam

    Zapewne inni klepali na temat.

  • 35. Data: 2016-01-22 12:49:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Opatronk.

    ??

  • 36. Data: 2016-01-22 12:53:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >I choc nie bylem nigdy wyborca PIS to ciesza mnie slowa premier na forum
    >miedzynarodowym, ze Polska to suwerenny kraj. Prawde mowiac od czasu
    >przemian czegos takiego sobie nie przypominam. Poprzednicy jakby tylko
    >klepali co unia kazali.

    Polecam Koreę Północną. Tam też władza pociesza ludność suwerennością,
    wskazując, że południe to sługusy Ameryki.

  • 37. Data: 2016-01-22 12:54:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 12:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >??

    Dawno nie widziałem tylu bzdur w jednym miejscu.

  • 38. Data: 2016-01-22 13:02:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Uszanowanie

    >Ja zaczynam przyzwyczajac sie do mysli, ze Petru KOD i reszta poprosi
    >niedlugo o interwencje militarna niemiecki rzad w obronie naszej
    >demokracji. :-P

    Jak na razie to maciorewicz z dudapomocą proszą o więcej obcych wojsk w
    Polsce, co trochę śmierdzi albowiem jaroslaw ciągle powtarza, ze te same
    kraje, które tworzą NATO gniewają się na pis, bo im utrudnia biznesy na
    naszej krwawicy.

    Kogo słuchać, jak żyć?

  • 39. Data: 2016-01-22 13:07:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Znaczy markety i banki jednak podniosą ceny, skoro ma być większa szansa
    > dla innych?

    Banki to odrebny temat. Umowmy sie, ze i tak by to zrobily. Poza tym, co
    widac po zyskach wcale nie musza.
    A markety to dosc gleboki temat. To co napisales to uproszczenie.
    Mechanizmow tu jest wiecej. To, ze moze byc drozej w marketach wcale nie
    znaczy, ze bedzie gorzej dla nas. Osobiscie uwazam, ze towar powinien
    byc drogi a nie tani.

    > Mówisz, ze od przekładania z kieszeni do kieszeni rośnie PKB?

    Nie ja tylko teoria mnoznika w podstawach ekonomii.

    > Wiadomo jak będzie, Szydło wcześniej rządziła tylko gminą, zadłużyła ją
    > na potęgę.

    > Możesz jaśniej jak się owo promowanie "nienaszych" odbywało?

    Do biedronki jedzie ciagnik z naczepa do sklepu za rogiem samochod
    osobowy. Jeden odliczy VAT od paliwa i czesci zamiennych, drugi tylko od
    czesci zamiennych 50%.

    > I rzeby te wredne Dodapomoce i Zera przestały donosić do hujni na polskje!

    Ze jak?

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2016-01-22 13:13:24
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 13:02:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    > Polsce, co trochę śmierdzi albowiem jaroslaw ciągle powtarza, ze te same
    > kraje, które tworzą NATO gniewają się na pis, bo im utrudnia biznesy na

    Widać, że nie wiele rozumiesz.