  • 41. Data: 2016-01-22 13:14:13
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 09:45, Budyń pisze:
> [...]
    koniecznym. Juz teraz finlandia ma jakies takie plany -1000E kazdemu za frajer.
    by dac ludziom, by mogli te dobra kupowac.

    > przemysl sprawe teoretycznie fututystycznie - 100% dóbr produkuja roboty, i nawet
    100% konserwacji przeprowadzaja inne roboty. Ale konsumetami bedą ludzie.
    > Jaki wtedy bedzie obieg pieniadza?

    Polecam książkę Urszuli Le Guin "Hiszpańscy żebracy". Wizja
    społeczeństwa przyszłości. SF, ale i Socjo-Fiction.

    --
    MN

  • 42. Data: 2016-01-22 13:23:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Banki to odrebny temat. Umowmy sie, ze i tak by to zrobily.

    Jakiś racjonalny dowód?

    >Poza tym, co widac po zyskach wcale nie musza.

    Jakieś liczby masz?

    >To, ze moze byc drozej w marketach wcale nie znaczy, ze bedzie gorzej dla
    >nas. Osobiscie uwazam, ze towar powinien byc drogi a nie tani.

    Radek miał rację, jest śmiesznie :-)

    >Nie ja tylko teoria mnoznika w podstawach ekonomii.

    Mnożnik spowoduje, że gdy wezmą kasę ode mnie i przekażą na na cudzego
    bahora, to bahor dostanie więcej niż mnie zabrano i jeszcze starczy na
    urzędników robiących tę przekładkę?
    Coraz weselej - gdzie uczą takiej ekonomii?

    >Do biedronki jedzie ciagnik z naczepa do sklepu za rogiem samochod osobowy.
    >Jeden odliczy VAT od paliwa i czesci zamiennych, drugi tylko od czesci
    >zamiennych 50%.

    Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?

    >Ze jak?

    No w zeszłym roku, za rządu PO kto donosił do Unii na Polskę?

  • 43. Data: 2016-01-22 13:25:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:43, r...@k...pl pisze:

    > Rozwiń myśl, bo może być śmiesznie/ciekawie.

    Wyobraz sobie dwa podmioty robiace to samo. Jeden ma wlasciciela na
    miejscu, drugi w raju podatkowym. Oba maja identyczne obroty i
    identyczne koszty dzialalnosci poza jedna pozycja w bilansie. Ta z raju
    podatkowego dostaje fakture kosztowa z centrali na dokladnie taka
    wartosc jaki byl dochod.

    > A połowa z tego wyjdzie za granicę.

    W jaki sposob?

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2016-01-22 13:27:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 13:02:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Widać, że nie wiele rozumiesz.

    No, ciężko to wszystko pojąc - np. uchodźcy z Ukrainy, urzędy mówią, że jest
    ich trzech, a straSzydło, że milijon.

    Kogo słuchać, jak żyć?

  • 45. Data: 2016-01-22 13:36:20
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 13:28:13 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > No, ciężko to wszystko pojąc - np. uchodźcy z Ukrainy, urzędy mówią, że jest
    > ich trzech, a straSzydło, że milijon.

    Tych trzech to ja widziałem tydzień temu u mnie niedaleko. Może faktycznie więcej nie
    ma ;)))

  • 46. Data: 2016-01-22 13:40:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:44, r...@k...pl pisze:

    > To ciesz się, bo to miało cieszyć -- szkoda że nic z nich nie wynika.

    Lepiej zaklepywac co zagranica kaze?

    > Zapewne inni klepali na temat.

    Zapewne.
    Masz na mysli Bienkowska dla ktorej praca za szesc tysi jes
    upokarzajaca, czy rozmowy z Belka u Sowy w sprawie wygrania wyborow?

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2016-01-22 13:41:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Polecam Koreę Północną. Tam też władza pociesza ludność suwerennością,
    > wskazując, że południe to sługusy Ameryki.

    E tam. Nie ma nawet czego porownywac.

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2016-01-22 13:42:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:02, Ghost pisze:

> [...]
    > Polsce, co trochę śmierdzi albowiem jaroslaw ciągle powtarza, ze te same
    > kraje, które tworzą NATO gniewają się na pis, bo im utrudnia biznesy na

    Miec wlasne wnioski.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2016-01-22 13:43:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 12:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >E tam. Nie ma nawet czego porownywac.

    Jest, retoryka dokładnie tożsama.

  • 50. Data: 2016-01-22 13:45:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 12:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Dawno nie widziałem tylu bzdur w jednym miejscu.

    Kwestia percepcji. A podobac wszystkim sie nie musi.

    Pozdro.. TK