    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Odp: Re: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Date: Thu, 25 Aug 2011 07:05:46 -0700 (PDT)

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2011, 14:27:31 UTC+2 użytkownik kogutek napisał:

    > patrz jaki absurd. Masz kuchenkę indukcyjną i nie zrobisz próby ile zużyje prądu

    A bo nie chce mi się po nią iść do piwnicy.
    Na codzień używam gazu, tą kupiłem jako awaryjną.

    > Dla mnie kuchenka z płytkami jest dostatecznie dobra i na pewno w niczym
    > długofalowo nie zaszkodzi.

    Może palenie drewnem bo węgiel jest szkodliwy?

    > Jak bym jako laik miał stwierdzić czy indukcyjna może
    > zaszkodzić to bym odpowiedział że chyba nie. Pomiędzy na pewno a chyba nie jest
    > kolosalna różnica.

    A wiesz jakie szkodliwe jest palenie papierosów albo picie alkoholu?
    A co tam używki, jak straszliwie niebezpieczne jest jeżdżenie samochodem, a jaki
    dramatyczny wpływ na zdrowie ma jazda rowerem (przy drodze dla samochodów).
    Generalnie życie ma zły wpływ na zdrowie.

    W gabiecie:
    - Panie doktorze czy jak nie będę palił, pił i używał to będę żył dłużej?
    - Być może tak, ale po co?

    Resumując, dla nieokreślonego wpływu na zdrowie szkoda czasu na spędzanie czekając aż
    się kuchenka rozgrzeje.

    > I z kiepskim garnkiem najlepsza kuchenka indukcyjna
    > może mieć rzeczywistą sprawność podgrzewania na poziomie 40%.

    Nie może, nie włączy się. Do indukcji trzeba mieć dobre gary.

    --
    ZZ@private