  • 81. Data: 2009-11-27 19:10:12
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:heoffl$i3l$1@aioe.org...

    > Jak masz rekuperator to tak, a jak nie masz to to ciepło trafia w komin
    > wentylacyjny.

    I tak trafi i tak, czy bedzie ogrzane tym gazem czy nie. Tyle ze Ghost tez
    troche uproscil, bo latem tego ciepla nie potrzebujemy i jest to strata.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2009-11-28 09:11:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomoœci

    > I tak trafi i tak, czy bedzie ogrzane tym gazem czy nie. Tyle ze Ghost tez
    > troche uproscil, bo latem tego ciepla nie potrzebujemy i jest to strata.

    I latem nie ogrzewamy wciaganego dodatkowo dla celow spalania powietrza.

  • 83. Data: 2009-11-28 15:11:16
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dokładniej podczas spalania powstają gorące gazy które tworzą mocny ciąg w
    > górę porywając efekty gotowania i roznosząc po calej kuchni, okap pomaga na
    > tę przypadłość ale musi ostro ciągnąć.
    >
    > Kuchnia indukcyjna nie wywołuje takiego zjawiska, mamy tylko opary z garnków
    > ale stosunkowo chłodne i mniej ekspansywne.

    No to z tego wniosek, że rozwiązaniem jest dyscyplina gotowania ;)
    No bo po co ten gaz ma się tak palić, że "gorące spaliny porywają coś tam do
    góry"? Gazu odkręcamy tyle, by podgrzewał garnek a nie otoczenie.
    pzdr., PB

  • 84. Data: 2009-11-28 16:52:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > I latem nie ogrzewamy wciaganego dodatkowo dla celow spalania powietrza.

    Do poki nie otworzymy okna bo za goraco. :-))

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2009-11-28 21:00:57
    Od: Pawel B <p...@p...onet.pl>

    Kwestia troche poboczna - ogólnie bezpieczeństwo. Przy gazie wiadomo,
    a co polem elektromagnetycznym w otoczeniu płyty indukcyjnej? czy ktoś
    to mierzył?
    PB

  • 86. Data: 2009-11-28 21:25:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hereik$2bb$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > do
    > góry"? Gazu odkręcamy tyle, by podgrzewał garnek a nie otoczenie.

    Tyle, ze za ciag jest odpowiedzialana sama temperatura zywnosci, a nie
    spalin.

  • 87. Data: 2009-11-28 21:26:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel B" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Kwestia troche poboczna - ogólnie bezpieczeństwo. Przy gazie wiadomo,
    >a co polem elektromagnetycznym w otoczeniu płyty indukcyjnej? czy ktoś
    >to mierzył?

    Obstawiam, ze bez znaczenia.

  • 88. Data: 2009-11-28 23:12:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Pawel B" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Obstawiam, ze bez znaczenia.

    Raczej tak. To pole garnek podgrzewa wylacznie stojacy na blacie, jak sie
    podniesie minimalnie to zaraz piszczy.

    Pozdro.. TK

  • 89. Data: 2009-11-29 07:36:33
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:hep6op$gc7$1@news.interia.pl...

    > I latem nie ogrzewamy wciaganego dodatkowo dla celow spalania powietrza.

    Za to chłodzimy gorące wlatujące z zewnątrz (klimatyzacja)?
    ;-)

  • 90. Data: 2009-11-29 10:47:18
    Od: Pawel B <p...@p...onet.pl>

    > Raczej tak. To pole garnek podgrzewa wylacznie stojacy na blacie, jak sie
    > podniesie minimalnie to zaraz piszczy.
    >
    > Pozdro.. TK

    Chodzi mi o pole rozproszone w czasie grzania.... w końcu to działa
    jak piec indukcyjny, a przy okazji, czy w danych jest podana
    częstotliwość pracy grzejnika?