  • Data: 2017-04-09 13:14:04
    Temat: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A czasami nie jest tak ze jak dostanie zgode na wyciecie drzew to nie musi czekac
    pieciu lat. Nie lubisz pisu, Twoja sprawa. Ale nie oszukuj. Mnie pis jako caloksztalt
    tez nie pasuje. Ale pasuje mi ich stanowisko w sprawie uchodzcow i jesli sie nie
    zmieni to bede na nich w nastepnych wyborach glosowal. Z podobnym obrzydzeniem na pis
    beda glosowali fanatycy dzisiejszej opozycji, ci dostajacy 500 na dziecko. Przygotuj
    sie na minimum jeszcze jedna kadencje tych co dzisiaj rzadza.