  • Data: 2009-12-14 19:31:35
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hg3q5d$dm6$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zamiarow to ja mam sporo a czas i tak wszystko weryfikuje. W kazdym razie
    > w tym roku juz nie wiele zrobie, bo to tylko ze dwa tygodnie z przerwami.
    > :-) Wylewki w garazu w tym roku nie zrobie. Ocieplenie docelowe, tzn. 30cm
    > welny (na razie mam 12cm na polowie powierzchni dachu)...................

    > Pozdro.. TK

    Masz gdzies szkic jak wyglada u ciebie te 30cm welny tzn interesuje mnie
    cczy robiles jakies nadbitki na krokwiach lub stelaz od wewnatrz lub inne
    jeszcze rozwiazanie?
    Tez chce tyle wrzucic w dach przy 30 stopniach pochylenia mojego dachu i
    zastanawiam sie co lepsze lub moze jakies inne rozwiazanie...
    Pozdrawiam
    Przemek