  • Data: 2010-01-27 22:28:00
    Temat: Re: Awaria CO
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
    news:hjqcm6$1no$1@news.interia.pl...

    > Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

    Na pierwszy rzut oka zawor RTL od podlogowki. Sprawdz co to za zawor. Jezeli
    RTL to przyczyna jest banalna, zbyt wysoka temp. wody zamyka zawor i podloga
    nie grzeje. Ten zawor reaguje na temp. wody w petli. Po jej przekroczeniu
    zawor sie zamyka i otwiera dopiero jak temp. spadnie. Ta spadnie a za chwile
    dostaje znow 65C i znow zamkniete. Efekt, niegrzejaca podloga.
    To na szybkiego przychodzi mi do glowy.

    > Oczywiście wezwę fachowca, ale to dopiero na wiosnę, bo planowana jest
    > przeróbka całej instalacji CO. Zasilana będzie z zewnętrznego budynku
    > gospodarczego.

    Porazka. U mnie na osiedlu ktos sobie tak zrobil w nowym domu. Smiac mi sie
    chce jak przy -25C zapitalaja zeby do kotla podlozyc.

    Pozdro.. TK