  • Data: 2013-08-21 22:41:05
    Temat: Re: Biała farba do ścian - jaka dobra?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:25:54 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ale że co? Nie brudzi się? Nie obija?

    Brudzi sie jak kazda inna ale mozna ja czyscic 100 x i jeszcze mi sie
    nie zdarzylo zetrzec. Do beckersa sie przekonalem jak 10 lat temu biuro
    oddawalismy i po 3 latach zdemontowalismy szafe i trzeba bylo domalowac
    pionowy pasek - dorobilismy farbe wedlug zapamietanego numeru, domalowalismy
    pasek i nie bylo sladu ze to bylo swiezo malowane!

    Od tego czasu kupuje wylacznie beckersa i tikkurile. Czy drogie? Nie wiem,
    te gotowe kolory wcale nie sa takie drogie. Porownywalne do innych
    farb. W kuchni dalem sie namowic na duluxa (tego drogiego do kuchni, rzekomo
    szorowalnego) - obok beckersa to nawet nie stalo :)

    > Czy po prostu jest trendy, bo droga?

    Nie wiem czy trendy bo ja ja pierwszy raz w 2001 roku malowalem - w tym czasie
    pomalowalem ze trzy biura, dwa mieszkania i caly moj dom - po prostu nie
    mam ochoty na testy innej farby bo ta jest przeze mnie sprawdzona od wielu
    lat :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.