eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Date: Fri, 29 Nov 2013 12:45:09 +0100
    <l78d2f$i3t$1@dont-email.me> <l79ji0$o7e$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79kc4$omp$1@dont-email.me> <l79njh$1au$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79oct$cfd$1@dont-email.me> <l79pa6$501$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79q15$ki1$1@dont-email.me>

    W dniu 2013-11-29 11:27, quent pisze:

    > Niedawno cytowałeś tu Friedmana, piewcę Wolnego Rynku choć odrobinę
    > etatystycznego w podejściu do kreowania pieniądza a teraz zaczynasz
    > pierdolić już jak typowy lewak co to nie wie, że istnieje coś takiego
    > jak Kodeks Karny.

    Ja Ci tak w skrocie odpowiem, ze: "teraz zaczynasz
    pierdolić już jak typowy lewak [...]" to nie jest moja liga. Zwyczajnie
    uwazam, ze nie chce aby moje dzieci czytajac co kolwiek w necie uznaly,
    ze to jak najbardziej normalny sposob prowadzenia dyskusji w zyciu.
    Na koniec (bo nie zamierzam brac udzialu w dyskusji prowadzonej na takim
    poziomie) odpowiem Ci, ze mam gdzies dochodzenie odszkodowan ze zrodla
    ktore nie zawsze jest pewne. Nic mi po tym jak kolesia wsadza skoro ja
    bede chory, a ograniczenia KK to tez ograniczenia wolnosci takiego
    chocby producenta zywnosci. Przeciez mozesz spytac czy wedlina zawiera
    jaja wlosnicy. To wolny kraj.

    Pozdro.. TK