eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-29 12:43:41
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 26 Nov 2013 11:52:52 -0800 (PST), k...@g...com

    > Masz 120% racji. Jeśli zakaz to dla nowych inwestycji.

    Zgoda. Aczkolwiek warto byłoby także (a może przede wszytstkim)
    zainwestować w kampanię o czystym spalaniu węgla i problem by się w 3/4
    rozwiązał. Póki co jest to traktowane obco, zarówno przez urzędy jak i
    producentów kotłów.

    > Też mi się nie podoba palenie węglem.

    Mnie też nie, ale nie mam obecnie wyjścia. Koszty przerobienia instalacji
    są ogromne. Ponadto ostatnio, po zapoznaniu się z tematem czystego
    spalania, nawet zrobiło się znośnie z tym węglem. Zarzucam z wieczora
    12-22kg węgla, podpalam, i wracam po min. 20h -- tyle czasu się ta ilość
    pali przy obecnych temperaturach (-5 do +5 stopni) -- czyli idzie około
    1kg/h. Najważniejsze jednak, że się prawie w ogóle nie kopci, a już
    niebawem, mam nadzieję, nie będzie się kopcić w ogóle (gdy dobiorę
    odpowiednią mieszankę paliwo-powietrze).

    --
    Pozdor Myjk