  • Data: 2009-06-01 23:43:20
    Temat: Re: Blat kuchenny z granitu
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 21:29:35 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Nie wartooo ;-)
    >
    > Ciężkie, błyszczące, zimne i niemiłe w dotyku,

    Trwałe, gładkie, błyszczące, piękne kolory (import), odporne na
    porysowanie... Można na tym bez obawy zagniatać ciasto i w ogóle ciapać
    wszystkim, nic się nie stanie...

    http://www.granitoweblaty.eu/index.php?link=kuchnie&
    offset=48

    Ja mam to (Madura Gold):
    http://classicgranite.net/images/1/10/MaduraGold_MS2
    94.gif

    > gama dostępnych kolorów
    > zdecydowanie nie mieści się w moim pojęciu kuchennej estetyki.

    He, he, samej "mojej" Madury jest tyle odmian:
    http://images.google.pl/images?hl=pl&lr=&um=1&q=%22m
    adura+gold%22&sa=N&start=54&ndsp=18

    Nie mówiąc o innych:
    http://tinyurl.com/mbgf2a

    http://www.granitoweblaty.eu/granity.html

    Mało?
    U mojego znajomego w warsztacie, gdzie zamawiałam swoje blaty, dostałam
    oczopląsu wśród barw samego granitu, nie byłam w stanie się zdecydowac, ale
    w końcu olśnienie - zobaczyłam nagle Madura Gold, który od razu mnie
    urzekł... Nie, nie jest to ten zakład, który zlinkowałam.
    :-)