  • Data: 2009-06-02 20:13:22
    Temat: Re: Blat kuchenny z granitu
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 09:25:19 +0200, BbT napisał(a):

    > Ja mam taki blat w pracy i mi sie osobiscie nie podoba. Jest czarny,
    > nieprzyjemny w dotyku i wyglada jak plyta nagrobna.

    Skoro taki kolor wybrano, to wygląda. ja mam jasnomiodowy z brązowymi
    smugami - i jest cudny. Zrobiony na superpołysk, nie przyjmuje żadnych
    obcych substancji.

    > sie na nim odznacza. Jak stawiam szklanke, to za kazdym razem boje sie,
    > ze za mocno postawie i rozbije.

    Ano cóż, do podłóg ze szlachetnych surowców też się trzeba przyzwyczajać,
    jak się ich na codzień nie użytkuje, taki np parkiet dla niektórych jest
    nie do przyjęcia, bo wodą i szczotką go myć nie można...

    > Z tego co wiem taki blad wymaga tez
    > specjalnej pielegnacji. Trzeba go impregnowac specjalnymi preparatami.

    Nie, nie trzeba. Musi być tylko wyszlifowany na idealną gładź, aby nie było
    porów.