  • Data: 2010-07-04 08:45:32
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 4 Jul 2010 00:39:53 +0200, Tomasz Jabłczyński napisał(a):

    > Mam kuchnię we wnęce, z oknem, połączoną z salonem. Przy
    > projektowaniu nowych mebli kuchennych jakby się nie wyginać - brakuje
    > mi 4 centymetrów pod ścianą z okienkiem.
    >
    > Blok przedwojenny, z cegły dziurawki, mury mają 60 cm + ocieplenie = 75 cm.
    > Czy to nie zagrozi konstrukcji bloku jeżeli skuję warstwę tynku i
    > cegieł na ścianie zewnętrznej - wokół okienka kuchennego?
    > Szacunkowa powierzchnia skutej ściany - 2,80 (wysokość) na 1,80m,
    > głębokość skucia - 5-6 cm, z czego 1-2 cm będzie z powrotem
    > zatynkowane.

> [...]

    Ja widzę dwa sensowne rozwiązania:
    - zamówić całą kuchnię na wymiar (prosta jest, "stolarzy-płytowców" jest
    sporo),
    - kupić kuchnię w Ikea z korpusem szafki 30 cm i skrócić go we własnym
    zakresie (bądź powierzyć jakiemuś stolarzowi czy "stolarzowi"), a
    odpowiedniego wymiaru drzwiczkę zamówić - nie będzie problemem zgranie jej
    z oryginałem.

    Gdybyś napisał z jakiego regionu jesteś, możnaby kogoś polecić.

    --
    ŁC
    Słowo "wegetarianin" pochodzi z jednego z narzeczy indiańskich i oznacza