  • Data: 2010-07-04 09:48:01
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:123415386.20100704093029@idea.net.pl...
    > fenzyyy wysmarował/a:
    >

    > Co radzicie?

    Idź do spółdzielni i spytaj czy dadzą pozwolenie, a następnie wybierz jedną
    z 3 opcji

    - Wsadzić 20cm szerokości "półeczki" z Ikei (coś a`la stojak na
    wino), co mi wyjątkowo nie odpowiada, gdyż nie ma takiego w kolorze
    mojej kuchni, pozostałe 6 cm zrobić zaślepką,

    LUB

    - Kupić szafkę 30cm i obciąć 4 cm z boku - co może być trudne, gdyż
    wybrane drzwiczki (szary Abstrakt) są monolitycznie zalaminowane, z
    lekko zaokrąglonymi krawędziami i takie przycięcie wyglądałoby
    ohydnie, zwłaszcza że byłoby widoczne bezpośrednio z salonu.

    LUB

    - kup meble na wymiar