eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-04 10:52:20
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak sądzisz, dlaczego za błąd medyczny przed porodem doprowadzającym do
    > śmierci nienarodzonego, nie ma śledztwa w sprawie zabójstwa?

    > A gdybyś nie wierzył to może poniższe uznasz za wiarygodne :-)
    > http://www.radiomaryja.pl/informacje/sad-nie-uznal-a
    borcji-za-zabojstwo-dziecka/

    Kwestia sądów. U nas nie ma precedensów więc prawo zmienia się powoli, ale w
    takich USA były już wyroki za podwójne morderstwo gdy ktoś zabił żonę w
    ciąży i były wyroki za palenie w ciąży a więc dziecko w brzuchu _może_
    podlegać ochronie - kwestia podejścia.

    O ile za palenie u nas wyroków nie widziałem o tyle niejedna pijana matka
    została skazana - a więc i u nas nienarodzone dziecko jakiejś ochronie
    podlega. Kwestia świadomości kiedy zacznie podlegać szerszej.

    Pozdrawiam
    Ergie