eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-05 10:05:15
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e46f87b4-9043-42d0-ae50-43982f0a76c1@go
    oglegroups.com...

    > eee suabe - do gogla mam duzo wiecej "ale" niz seks w telefonie.
    > Tymniemniej wole nie byc skazanym na korporacje.

    A google to niby nie korporacja?

    > Wymysli sobie taka ze "tybet" jest be i nie bedziesz mogl czegos w temacie
    > pobrac.

    Przecież to Google grzecznie pomaga Chińczykom w cenzurze :-)

    > Wiec tepic googla za aplikacje o ktorych nawet nie slyszalem to nie bede.
    > Zdaje sie ze seksualizacja idze przez www a nie aplikacje.

    Mnie nie chodzi, że tępić. Chodzi tylko o świadomość - są tacy co na swoich
    systemach porno zwalczają (Microsoft i Apple) i tacy co ignorują a Ty z tą
    wiedza zrób co zechcesz.

    To jak z wiedza o tym który telekom płaci podatku u nas a który za granicą -
    możesz ją wykorzystać by dać zarobić temu którego działanie uznajesz za
    lepsze.

    > no ale bandyci z ukladu nie pozwola wiele zrobic bo z tego zyja. Bandytow
    > trzeba pogonic.

    No i zaczyna się usprawiedliwianie dlaczego nic się nie robi.
    Nikogo nie trzeba pogonić by uchwalić ustawę która wprowadza normalne
    opodatkowanie i oZUSowanie rolników - wystarczy że ot nie rolnicy będą
    rządzić.

    > Byc moze gdyby nie walczyc z nimi osobiscie a po prostu maksymalnie
    > upraszczajac wszelkie przepisy byliby w tej samej sytuacji co inni i
    > wygineliby samoistnie. Zostawiac zlodzei w
    > strategicznych miejscach to prosic sie o porażke.

    Wiesz kiedyś dawno temu zadałem proste pytanie pewnemu misjonarzowi czy
    przede wszystkim należy zwalczać zło czy czynić dobro. Zgadnij co
    odpowiedział :-)
    Gdyby PiS oprócz robienia dobra zwalczał zło to by mi to nie przeszkadzało,
    ale obawiam się że oni tak jak poprzednio będą zwalczać zło _zamiast_
    robienia dobra. I znowu stracimy dwa lata.

    Oczywiście mam nadzieję że się mylę.

    > alez co ty opowiadsz - ja za pierwszej ich kadencji glosowalem na nich bo
    > dokladnie tak jak ty myslalem - wazna gospodarka, inne sprawy potem. Drugi
    > raz mnie nikt mnie oszuka - i drugi raz
    > glosu na nich nie oddalem. A zadzialalo jeszcze wtedy skuteczne standadowe
    > straszenie pisem.
    > A rzadzenie mniej wiecej tak wyglądało
    > http://markd.pl/afery-po-0-748-i-kadencja-rzadow/
    > No niech bedzie ze gosc pozytywy pominął - ale negatywow tyle ze mozna sie
    > przewrocic.

    No i właśnie tym się różnimy - dla Ciebie ważniejsze jest by nie było afer
    dla mnie by rozwijała się gospodarka, rosły pensje a społeczeństwo się
    bogaciło.

    Pozdrawiam
    Ergie