eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-04 16:51:29
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 15:34:51 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Moment! Zwykle serwis jest w _innym_ kraju i tam pornografia nie jest "be".
    > Z punktu widzenia polskiego providera nie masz wpływu na zawartość a tylko
    > możesz pozwalać łączyć z serwisem lub nie.

    krótka piłka - wysyłamy żądanie do zagranicznego dostawcy a jesli nie zechce z nami
    wspolpracowac to blokujemy go w calosci jak pornograficzny biznes

    > Takie serwisy to bez problemu filtruje każdy program ochrony
    > rodzicielskiej - to nie problem.

    i postawimy ja na internetowej granicy kraju :-) czababyloby miec wskaznik
    oplacalnosci cena/zysk - czyli stosunek kosztow ochrony do procentowego zmniejszenia
    zasiegu pornografii. Lepiej za 1mln zł obciac 60% tresci niz za 10 dojsc to 80% :-)
    To by sie nazywalo ekonomia pornograficzna :-)

    > Rozbawia mnie Twoja naiwność. Nawet Chinom przy w zasadzie nieograniczonych
    > możliwościach finansowych i sprzętowych się nie udałą aż taka cenzura
    > internetu a Ty twierdzisz że wystarczy chcieć :-)

    bo ty sobie stawiasz nierealizowalne cele - i je analizujesz a potem stwierdzasz ze
    sie ni da -CBDO.

    > Czyli Twoja wolność ważniejsza od ochrony nieletnich przed pornografią :-)
    > Bliższa koszula ciału :-)

    Ale w jaki sposób wybierajac appla przeciwdzialam pornografii? - bo to jakos
    jednoznaczne nie jest.

    > Ale za dwa lata oni się nawzajem pokłócą i tyle będzie tych rządów.

    jest taka możliwosc :)

    > Zauważ że rząd PO był jedynym przez 25 lat który wytrwał całą kadencję.

    wytrwał dwie :-) Moze wlasnie dlatego ze niepopularnych reform wlasciwie nie robił a
    radosnie sie zadluzal - a zycie na kredyt tymczasowo jest fajne. Polityka cieplej
    wody tu i teraz.

    b.