eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-04 18:09:12
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 17:43:15 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Gdyby nikt nie miał telefonu z androidem to by takie gry i programy nie
    > powstały - bo by się ich nigdzie nie dało zainstalować. Ty tych gier
    > bezpośrednio nie pobierasz więc na tobie twórcy nie zarabiają ale używając
    > googla (i ich usług) sprawiasz że ta platforma rośnie w siłę kosztem
    > pozostałych Apple/Microsoft - większa baza użytkowników to i więcej
    > deweloperów piszących aplikacje.

    eee suabe - do gogla mam duzo wiecej "ale" niz seks w telefonie. Tymniemniej wole nie
    byc skazanym na korporacje. Wymysli sobie taka ze "tybet" jest be i nie bedziesz mogl
    czegos w temacie pobrac.
    Wiec tepic googla za aplikacje o ktorych nawet nie slyszalem to nie bede. Zdaje sie
    ze seksualizacja idze przez www a nie aplikacje.

    > I właśnie dlatego uważam że najpierw powinni się zająć rzeczami jak KRUS a
    > później niech się "bawią" w lustracje, śledztwa i rozliczenia.

    no ale bandyci z ukladu nie pozwola wiele zrobic bo z tego zyja. Bandytow trzeba
    pogonic. Byc moze gdyby nie walczyc z nimi osobiscie a po prostu maksymalnie
    upraszczajac wszelkie przepisy byliby w tej samej sytuacji co inni i wygineliby
    samoistnie. Zostawiac zlodzei w strategicznych miejscach to prosic sie o porażke.

    > Wręcz przeciwnie za pierwszej kadencji robili co trzeba (z punktu widzenia
    > _ich_ elektoratu) - np. likwidacja przywilejów emerytalnych, budowa dróg -
    > to i zostali ponownie wybrani.

    alez co ty opowiadsz - ja za pierwszej ich kadencji glosowalem na nich bo dokladnie
    tak jak ty myslalem - wazna gospodarka, inne sprawy potem. Drugi raz mnie nikt mnie
    oszuka - i drugi raz glosu na nich nie oddalem. A zadzialalo jeszcze wtedy skuteczne
    standadowe straszenie pisem.
    A rzadzenie mniej wiecej tak wyglądało
    http://markd.pl/afery-po-0-748-i-kadencja-rzadow/
    No niech bedzie ze gosc pozytywy pominął - ale negatywow tyle ze mozna sie
    przewrocic.

    b.