eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Fri, 14 Aug 2015 12:00:03 +0200
    <e...@g...com>
    <mqa532$1rp$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mqcf65$a85$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mqf327$sfv$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mqfb4g$cvo$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mqicpf$ibv$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    dyskusyjnych:7e3b2b61-9c1d-4144-81da-d2312c0350cb@go
    oglegroups.com...

    > a to pewnie reklamy 8 osobowego samochodu nie widziales-owszem byla taka.

    No właśnie reklama. Moja żona w ciąży też mówiła przyszliśmy (o sobie i
    dziecku) "przyszliśmy" - ale zawsze z uśmiechem i naciskiem aby druga strona
    miała szansę się domyślić o co chodzi.

    > sorry ale to brednie - wlasnie w ten sposob lewactwo wszelkiego rodzaju
    > rozmywa problem.

    Ale problem _jest_ rozmyty. Nie jest rozmywany tylko _jest_ rozmyty. Na
    pytanie jak bardzo możemy ograniczyć jednego człowieka w imię dobra drugiego
    człowieka nie ma jednoznacznej odpowiedzi niezależnie od tego czy jesteś
    katolikiem czy lewakiem.

    Biologia jest w stanie jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie kiedy powstaje
    życie, ale milczy o tym kiedy powstaje człowiek. Proste pytanie czy jajeczko
    które się nie zagnieździło w macicy było człowiekiem? Medycyna nie nazywa
    tego nawet poronieniem. A mało która kobieta zauważy w ogóle że przez kilka
    dni "była w ciąży".

    > Problem jest bardzo prosty: czy czlowiek moze mordowac
    > czlowieka. To ze czlowiek do pewnego etapu zycia jest niesamodzielny i
    > niewidoczny to nie znaczy ze nim nie jest. Czy to ze nie liczymy go w
    > sprzedazy
    > biletow ma byc powodem do usmiercenia go?

    Nie i nie jest. Powtarzam to nie kwestia nazewnictwa a prawa. Można go
    nazywać ufoludkiem i chronić jak każdego dorosłego a można nazywac
    człowiekiem i nie chronić.

    > hola - dlaczego uwalono ten przepis?

    Nie uwalono. Uwalić można coś co istnieje. Taki wpis nigdy nie istniał.
    Chciano go dopiero dodać ale większość była przeciw. A była przeciw bo taki
    przepis otwierał drogę do całkowitej delegalizacji aborcji.

    > Bo w swietle innym przepisow nalezaloby to uwzglednic np w prawie
    > aborcyjnym - konstytucja jest prawem
    > wyższym.

    Zgadza się. Ale gdyby do konstytucji dodać zakaz zabijania "zarodków
    ludzkich", "embrionów" czy dowolne inne sformułowanie efekt ochrony życia
    poczętego byłby taki sam.

    Aby chronić życie nie trzeba go nazywać człowiekiem.

    > o piekny opis - wlasnie jak z TP, na ciebie plują a ty mowisz ze deszcz
    > pada - w imie niezadrazniania :)

    ROTFL
    Zakładam że żartujesz bo jeśli naprawdę chcesz oceniać postępowanie ludzi na
    podstawie tego co się
    Tobie wydaje a nie ich intencji to nie mamy o czym rozmawiać. (a przy okazji
    grzeszysz w świetle Twojej wiary).

    > dostal za odlot od katolicyzmu - nergal jest tylko tego przykladem

    "Nie sądźcie abyście..."
    "A bliźniego swego jak..."
    "jeszcze dziś będziesz ze mną..."

    Dobrze ktoś powiedział że jakby Chrystus pojawił się dziś w Polsce to
    "katolicy" by go ekskomunikowali :-)

    > gdybym to ja napisal ze to satanisci dokladnie tak jak wczesniej
    > rozwodnilbys temat ze to zadni satanisci, tylko mlodziez ktora chce
    > odreagowac, ble ble > ble

    Dlatego napisałem to w cudzysłowie.

    > i zatam katole tam byliby dopuszczalni :)

    "Unikajcie wszystkiego co ma choć pozór zła". Nie chce mi się szukać który
    to święty powiedział.

    > Sorry -musisz sie zdecydowac -albo to sa pseudosatanisni i moga tam byc
    > katole zatem darcie biblii ich obrazilo, albo to byli satanisci i darli
    > biblie z
    > powodow swiatopogladowych a nie dla draki. Albo albo - w obu przypdkach
    > bonicki odlecial.

    Znowu tylko białe albo czarne?

    Satanistów w Polsce praktycznie nie ma. A ci co są nie bawią się w darcie
    biblii, czarne msze itp. To dziecinada.
    Są natomiast dzieciaki które nie uprawiają kultu szatana ale przyprawiają
    sobie taki image - ot moda jakich wiele. Oni się ubierają na czarno, noszą
    pentagramy, chodzą na takie koncerty itp.

    To nie są ani sataniści ani katolicy. To swego rodzaju nihiliśći i nie ma
    powodu by katolik wspierał ich swymi pieniędzmi. Ale to nie moje zmartwienie
    i nie moje sumienie :-)

    > Towarzystwo spod znaku TP oparte na falszu wspolpracy z SB nigdy nie
    > potrafilo sie od tego odciac. Jesli klamie sie w jednej sprawie to ich
    > wiarygodnosc w innych leci na pysk.

    To już przerabialiśmy :-)

    > A duzo takich jest? Promil promila? Teczowa holote okresla sie takim
    > slowem i tyle.

    No właśnie. Ty (albo jakiś inny katolik) widzisz "tęczową hołotę" a ja widzę
    grupę ludzi z których jedni są zagubieni, inni chorzy a jeszcze inni
    uprawiają politykę kosztem tych poprzednich. Jak to szło? Zobacz drzewo w
    lesie?

    > no i co z tego? Inwalidow calkowicie zaleznych od opieki to mozna? A moze
    > niemowlaki mozna zabijac - sa calkowicie zalezne. To sie nawet nazywa
    > aborcja pourodzeniowa - to bys demokratycznie zaakceptowal?

    Ciągle przeskakujesz na jakieś skrajności i mi coś insynuujesz. Jaki w tym
    sens bym musiał ciągle negować Twoje insynuacje.

    > Powtarzam - jesli zaakceptujesz jedno mordowanie - nie skonczy sie na
    > jednym.

    Znowu powtarzasz to samo "mordowanie". Więc powtarza że to co dla Ciebie
    jest mordowaniem dla kogoś innego może nim nie być. Bo przypominam nie
    dyskutujemy o czarno-białej sprawie jak zastrzelenie kogoś stojącego na
    ulicy.

    > nie - bo to bzdura. Kazde swiadome dzialanie podejmowane w celu
    > zamordowania ma byc karane. Prosta i oczywiste. Witaminki, tez cos...

    O widzisz- czyli jednak jak kobieta jest nieświadoma bycia w ciąży i
    dziecku zaszkodzi to już nie jest morderczynią - znalazłem Twoją granicę - o
    to mi chodziło - a teraz przyjmij do wiadomości że dla każdego ta granica
    jest inna.

    Ty chcesz chronić życie przed świadomym mordowaniem, a ktoś inny zechce
    chronić nawet przed przypadkowym. A ktoś jeszcze inny zechce chronić już
    potencjalne życie...

    > Przed chwila twierdzles ze swiadomych katoli jest malo -teraz jest juz
    > duzo? Badze konsekwentny :-)

    Pisałeś że ludzie nie widzieli czym jest aborcja i trzeba podnosić
    świadomość no to Ci piszę że ludzie tę wiedzę otrzymali: 98% Polaków jest
    ochrzczonych i uczęszczało na lekcje religii czyli poznali _wiedzę_ o
    aborcji.

    To czy stali się świadomymi katolikami czy nie tego nie zmienia - wiedzę
    mają tylko ją ignorują.

    > I piszesz o wierze - a ja mowie o wiedzy. Gdy sie dowiedzieli ze nie
    > usuwaja plodu tylko zabijaja dziecko to poparcie spadlo - tyle ze to
    > musialo dotrzec.
    > Z invitro bedzie to samo.

    O tym właśnie piszę - tę wiedzę poznał każdy kto chodził na lekcje religii
    czyli jakieś 98% społeczeństwa a mimo to tę wiedzę ignorują/ignorowali.

    > przed chwila sam mnie zdziwiles "wolnoscia kobiety" - widzisz ze to
    > popularny sposob do zmylenia przeciwnika.

    Ja? Moje zdanie jest jasne - jestem przeciw ale akceptuję to że ktoś inny
    może być za. Popieram heroizm kobiety ale nie potępiam tej której nie
    starczy sił.

    > o kruca bobma, to komor nie powinien jej podpisywac :)

    Śmieszne czy nie ale to jest _rzeczywisty_ moralny argument przeciw - czyjaś
    "zachcianka" ma być refundowana podczas gdy "miliony głodują".

    Pozdrawiam
    Ergie