eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-13 19:37:31
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 17:23:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ja lubię nazywać rzeczy po imieniu ale nie żyję w próżni. Skoro w
    > _potocznym_ (nie medycznym i nie etycznym) rozumieniu życie w brzuchu nie
    > jest człowiekiem co łatwo dowieść prostym pytaniem ile "osób" może jechać w
    > samochodzie, albo stać w windzie itd.

    a to pewnie reklamy 8 osobowego samochodu nie widziales-owszem byla taka.

    To nie widzę powodu by na siłę to
    > zmieniać i tworzyć jakieś nowe formalne konstrukcje że z jednej strony to
    > nowe życie nazywamy człowiekiem, a z drugiej w pewnych sytuacjach go nie
    > liczymy.

    sorry ale to brednie - wlasnie w ten sposob lewactwo wszelkiego rodzaju rozmywa
    problem. Problem jest bardzo prosty: czy czlowiek moze mordowac czlowieka. To ze
    czlowiek do pewnego etapu zycia jest niesamodzielny i niewidoczny to nie znaczy ze
    nim nie jest. Czy to ze nie liczymy go w sprzedazy biletow ma byc powodem do
    usmiercenia go?

    > Nic nie jest niejasne, ale to zdanie nie sprawia że w świetle innych
    > przepisów dziecko w brzuchu staje się człowiekiem.

    hola - dlaczego uwalono ten przepis? Bo w swietle innym przepisow nalezaloby to
    uwzglednic np w prawie aborcyjnym - konstytucja jest prawem wyższym.

    > :-)
    > Skąd ta pewność?
    > Pomijam już "nie sądźcie abyście nie byli sadzeni", ale tak normalnie po
    > ludzku skąd wiesz jakie on miał intencje? Ja nie wiem. Może chciał ubliżyć
    > KK, a może tylko zrobić na złość swojej katolickiej teściowej. A może
    > założył się o flaszkę z kolegą że to zrobi...

    o piekny opis - wlasnie jak z TP, na ciebie plują a ty mowisz ze deszcz pada - w imie
    niezadrazniania :)

    > Nie pamiętam za co ks. Boniecki dostał zakaz wypowiedzi, ale wydawało mi się
    > że nie za to.

    dostal za odlot od katolicyzmu - nergal jest tylko tego przykladem

    =
    > Masz jakieś wątpliwości moralne?
    > Idąc na koncert "satanistów" dajesz im zarobić a więc wspierasz "wrogów"
    > kościoła.

    gdybym to ja napisal ze to satanisci dokladnie tak jak wczesniej rozwodnilbys temat
    ze to zadni satanisci, tylko mlodziez ktora chce odreagowac, ble ble ble
    i zatam katole tam byliby dopuszczalni :)
    Sorry -musisz sie zdecydowac -albo to sa pseudosatanisni i moga tam byc katole zatem
    darcie biblii ich obrazilo, albo to byli satanisci i darli biblie z powodow
    swiatopogladowych a nie dla draki. Albo albo - w obu przypdkach bonicki odlecial.

    > Ależ nazywał tyle że widział odcienie szarości - a od jakiegoś czasu wśród
    > prawicowych publicystów "modne" jest widzenie czerni lub bieli i dawanie
    > "prostych" odpowiedzi.

    Towarzystwo spod znaku TP oparte na falszu wspolpracy z SB nigdy nie potrafilo sie od
    tego odciac. Jesli klamie sie w jednej sprawie to ich wiarygodnosc w innych leci na
    pysk.

    > W tym właśnie problem że kapłan nie rozróżniał tych walczących od innych.
    > Wszystkich wrzucał do jednego wora pod nazwą "Tęczowa hołota".

    A duzo takich jest? Promil promila? Teczowa holote okresla sie takim slowem i tyle. A
    jak sie zdarzy porzadny homo to czasem sie o nim czyta.

    > Nie nie może - bo oni są bytami niezależnymi.

    no i co z tego? Inwalidow calkowicie zaleznych od opieki to mozna? A moze niemowlaki
    mozna zabijac - sa calkowicie zalezne. To sie nawet nazywa aborcja pourodzeniowa - to
    bys demokratycznie zaakceptowal?
    Powtarzam - jesli zaakceptujesz jedno mordowanie - nie skonczy sie na jednym.

    > Zakładamy że każde działanie kobiety prowadzące do śmierci dziecka ma być
    > zakazane i karane jak morderstwo, tak?

    nie - bo to bzdura. Kazde swiadome dzialanie podejmowane w celu zamordowania ma byc
    karane. Prosta i oczywiste. Witaminki, tez cos...

    > O tym że aborcja podlega pod 5 przykazanie powinien wiedzieć każdy katolik -
    > 98% społeczeństwa polskiego została o tym poinformowana przez księdza na
    > lekcji religii - a więc przez "ziemskiego przedstawiciela" swojego Boga.
    > Nie chcesz mi chyba powiedzieć że wiara polskich katolików jest tak miałka
    > że bardziej wierzą temu co zobaczą w telewizji niż temu co im ksiądz na
    > religii albo z ambony powie? Toż to byłby absurd :-)

    Przed chwila twierdzles ze swiadomych katoli jest malo -teraz jest juz duzo? Badze
    konsekwentny :-)
    I piszesz o wierze - a ja mowie o wiedzy. Gdy sie dowiedzieli ze nie usuwaja plodu
    tylko zabijaja dziecko to poparcie spadlo - tyle ze to musialo dotrzec.
    Z invitro bedzie to samo.

    > Tak, wiem, jestem złośliwy :-)
    > Ale taka jest smutna prawda - osobiście znam ludzi którzy chodzą regularnie
    > do kościoła a w sprawie aborcji uważają że "brzuch jest własnością kobiety i
    > ma prawo z nim zrobić co zechce". Ktoś kiedyś powiedział że Polacy kochają
    > JP2 ale go nie słuchają i coś w tym jest.

    przed chwila sam mnie zdziwiles "wolnoscia kobiety" - widzisz ze to popularny sposob
    do zmylenia przeciwnika.

> [...]
    > "para" - InVitro wiąże się z zabijaniem i to jest istotą grzechu.
    > 3. uchwalana ustawa niczego nie zmienia i InVitro nadal pozostaje
    > niekatolickie bo ograniczenie liczby zarodków do 10 i inne ograniczenia nie
    > likwidują istoty grzechu.
    >
    > A co dociera do przeciętnego kowalskiego (bynajmniej nie czytelnika GW)
    > 1. Wielka dyskusja o tym czy pozwolić tylko małżeństwom czy też wszystkim
    > "parom".
    > 2. Nieustanne pytania co to jest eugenika
    > 3. Wielka dyskusja czy Komorowski może przystępować do komunii

    zgoda ze jakis tam bajzel informacyjny jest

    > No i cała ta dyskusja w kontekście dozwalania lub nie InVitro podczas gdy ta
    > ustawa wprowadza coś innego -refundację! Do naszej dyskusji celowo tego nie
    > wprowadzałem bo i tak jest dość rozwlekła - ale to podstawowa zmiana! Bo
    > samo InVitro było wcześniej dozwolone i jest nadal dozwolone. To co się
    > zmienia to że teraz będzie czasem refundowane z publicznych ( a więc i
    > katolików) pieniędzy -

    o kruca bobma, to komor nie powinien jej podpisywac :)

    b.