eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-18 18:28:34
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ec8b4437-4377-43ec-a4be-467fbe08ff81@go
    oglegroups.com...

    > Jaka moja? Podrecznik otwórz, najlepiej weterynarii, ten rozdział o
    > ssakach.

    Naprawdę chcesz się bawić w językoznawcę i zgadywać co autor miał na myśli
    pisząc zarodek a myśląc "człowiek"?
    Cieszę się że dla Ciebie to oczywiste, dla mnie też, ale nie miej do mnie
    pretensji że Cię uświadamiam, że nie wszyscy myślą tak jak my.

    > qurfa ergie - bawi cie wypisywanie takich idiotyzmow? Ostatni raz, mnie
    > takie gierki slowno logiczne z wymyslaniem coraz bardziej abstrakcyjnych
    > argumentow nie bawią.
    > Tabletki "after" sa stosowane >w celu< zabicia czlowieka i czasem, jesli
    > imprezowiczom udalo sie takiego wyprodukowac, dzialają - wiec nie wiem
    > skad > bierze ci sie pomysł ze "celowo nikogo nie zabija".

    Bo nie ma wiedzy o tym że ten ktoś tam jest. Jak można zabić celowo kogoś o
    kim się nie wie??? W 99% te tabletki nikogo nie zabiją bo nikogo nie będzie,
    a jeśli zabiją to kobieta o tym się nie dowie. Dokładnie tak samo jak z
    piciem gdy się nie wie czy się jest w ciąży - tez można kogoś zabić jeśli
    jest i nie zabić jeśli go nie ma.

    > I nie wiedza czy dziecko jest czy go nie ma decyduje, a fakt jego
    > istnienia oraz zamiar i fakt go zabicia.

    Manipulujesz bo zakładasz że kobieta łykając tabletkę "after" wie o byciu w
    ciąży - nie ona nie wie. Ona ją łyka na wszelki wypadek. W 99% nikogo nie
    zabije, tak samo jak kobieta pijąca - bo nie będzie w ciąży.

    Różny jest tylko "zamiar". W pierwszy przypadku kobieta chce się pozbyć
    życia (jeśli ono jest), a w drugim ma gdzieś czy je zabije (jeśli ono jest).
    Ot jak strzelanie na oślep na gęsto zaludnionej plaży - owszem może
    bezpośredniej chęci zabicia nie ma ale przypominam że karze podlega nie
    tylko samo zabicie ale już samo narażenie cudzego życia.

    > Nie chronimy >potencjalnego< zycia tylko >zaistniale<. Spora roznica.

    Tak samo jak przy piciu w ciąży o której się nie wie (bo się nie
    prawdziło) - to życie tam jest tylko kobieta o nim nie wie - to nie jest
    potencjalne życie.

    > Subiektywna moze byc tylko decyzja "czy dozwolone jest morderstwo". Cała
    > reszta to wynikajace z tego skutki. "Dopuszczam morderstwo gdy:" i tu
    > sobie
    > dopisujesz warunki - to wyjdzie ci aborcja taka czy inna czy cokolwiek.

    Dopuszczam morderstwo gdy kobieta w ciąży pije bo nie chciało jej się
    sprawdzić czy jest w ciąży. Może być? Czy będziesz mi tłumaczył że jak
    kobieta ma gdzieś sprawdzenie czy pijąc kogoś zabije czy nie to nie jest
    morderstwo a tylko lenistwo i nieszczęśliwy wypadek?

    To może i pijanych kierowców usprawiedliwić bo ich winą jest tylko że pili -
    nie chcieli nikogo zabić?

    Pozdrawiam
    Ergie