eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-20 12:38:40
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 11:15:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zarodek który _będzie_ człowiekiem.

    a ja nie pytam czym bedzie tylko czym jest :)

    > Nie nie miałby.

    Czy logika wskazuje ze ten zespol komorek to czlowiek? :) Czy istnieje jakas inna
    logika?

    > Skupiasz się na fragmentach to i wychodzą bzdury. Ja pisałem o każdym
    > działaniu które potencjalnie może narazić dziecko w brzuchu na utratę życia.
    > Nie każde działanie naraża już od pierwszych chwil.

    Wymysliles absurdalna metode codziennych testwo ciazowych to sie kloce z absurdalna
    metoda -a nie samym pomyslem ochrony zycia.

    > Nie jestem w stanie napisać od którego dnia szkodzi, ale nie trudno znaleźć
    > przykłady kobiet które nawet 7 czy 8 miesiącu nie wiedziały że są w ciąży.

    Gwałt nie jest usprawiedliwieniem dla legalnej aborcji bez ograniczeń, tak i takie
    pojedyncze przypadki nie sa wskazaniem do dreczenia pozostalych 99,999% kobiet.

    > Nie nazwę zabójstwem - bo nie było intencji zabicia kogoś konkretnego.
    > Nazwę świadomym doprowadzeniem do czyjejś śmierci - ale nie "zabójstwem".

    No tos napisal kompletną bzdure - co polecam sprawdzic w opinii twoich klubowiczow,
    prawie karnym i gdziekolwiek indziej.
    Coraz dalej odlatujesz :/

    > Potencjalnie tak. _Jeśli_ to życie tam było to zostało zabite.

    No to qurna o co sie sprzeczamy od 5dni? Wydziwiasz definicjami jak prawdziwy lewak -
    tak zamotac aby złe czyny nie były nazwaze złem i były dopuszczalne.
    > Pozostaje intencja w pierwszym przypadku chcę się "pozbyć" dziecka a w
    > drugim nie. Ale czy rzeczywiście? Jaka jest intencja nie zapinania pasów gdy
    > się ma świadomość możliwości wypadku?

    nie zapne pasow dziecku zeby je zabic? Zieeeeew, nie chce mi sie brac udzialu w
    twoich odlotach.

    > Dam Ci inny przykład z etyki katolickiej kiedy grzeszy pijany kierowca? Czy
    > gdy kogoś rozjedzie? Nie!

    grzeszy dwa razy - raz gdy naraża, a raz jak kogos trafi.

    Bo wtedy już nie działał "świadomie i

    bzdury jakies...

    b.