eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 20 Aug 2015 05:43:28 -0700 (PDT)
    <e...@g...com>
    <mqvmg5$b6r$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mr1ghd$djb$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mr1uq6$r3a$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mr296i$5ih$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mr45rv$qmi$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mr4ff1$56d$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 13:59:30 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie, ja nazywam rzeczy po imieniu. Nie rozszerzam sobie znaczeń. Zabójstwo
    > to co innego niż morderstwo a to co innego niż doprowadzenie do czyjejś
    > śmierci.

    jezykowe brednie - a niby czym rozni sie zabojstwo od morderstwa zwlaszcza w
    kontekscie zycia prenatalnego? Ale przykład ze strzelaniną w autobusie tez moze byc.

    > ROTFL - przypomnij sobie definicję grzechu - "świadome i dobrowolne...". Nie
    > trafił świadomie i dobrowolnie tylko dlatego że nie panował nad sobą i
    > samochodem. Świadomie i dobrowolnie doprowadził do takiej sytuacji pijąc i
    > wtedy zgrzeszył.

    wez sobie sprawdz co katole mowia o grzechu jesli juz chcesz sie na katolicką etyke
    powolywac. To o czym piszesz to grzech ciezki.

    > Ciekawy pogląd ze strony katolika na jeden z fundamentów własnej etyki :-)

    ciekawy, nie ciekawy - po prostu wiem co moja religia mówi. A ty cos tam slyszales i
    wydaje ci sie ze sie nie znam na swoim katolstiw :)

    b.