  • Data: 2009-10-21 08:07:59
    Temat: Re: Brykiet kominkowy w praktyce
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu: 2009-10-20 14:37, użytkownik Kane napisał::

    > Ja sprawdzalem, liczylem i sprawdzam nadal w praktyce
    >
    > Juz nie pamietam dokladnych obliczen ale wyszlo mi ze jesli kupic
    > brykiet za ~350 max 400zł za tone
    > to jest to dobra alternatywa do drewna twardego (suchego).

    Racja! Ja w tamtym roku kupilem jeszcze brykiet po 550/tone i mocno sie
    zastanawilem nad oplacalnoscia, ale nie mialem wyjscia - zblizal sie
    sezon a janie mialem drewna, a na sezonowane to nie bardzo liczylem ze
    uda sie kupic (takie naprawdesezonowane). W tym roku to juz przegieli z
    cenami za brykiet ceny od 650-700pln. Ludzie! toz to z odpadow robia a
    chca na tym zarobic jakby to nie wiadomo co bylo!
    Ale w tym roku juz bylem przygotowany - wczesniej kupilem drewno i jak
    na jesieni zobaczylem jakie sa ceny brykietu to dokupilem drewna - moge
    sobie na to pozwolic bo mam juz wczesniej kupione drewno (na wiosne i z
    poprzedniego roku, wiec mam pewnosc ze sezonowane).

    A brykieciarze niech sie wypachaja swoim towarem!
    Jak wroca do cen rzedu 350-400pln/tone to ja wroce do brykietu.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq