  • Data: 2021-01-27 21:14:46
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 stycznia 2021 o 11:00:03 UTC-6 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > No ale przeciez metr metrowi nie rowny.
    > Co innego 100 metrów w otwartej przestrzeni, co innego 10 m2 w
    > zakreconej łazience z obróbką wanny, jakimis poleczkami etc.

    Dlatego sie dodaje dodatkowe warunki, typu otwory, krawedzie itp.
    Ale to nie ma zupelnie nic wspolnego z cena plytek.

    No i dobry fachowiec wie o co pytac i jak przyjdzie i zobaczy czy jest certolenie czy
    sie robi szybko to moze wycenic.

    A jak powie sensownie i ma papier na umowe to kumaty klient wie z kim ma do
    czynienia.

    A jak sie z lesnym dziadkiem umawia na polozenie plytek to potem 30 lat sie na to
    patrzy i pamieta jaki artysta to zrobil i za ile ;)