  • Data: 2021-01-27 21:21:22
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 stycznia 2021 o 12:39:15 UTC-6 Uzytkownik napisał(a):
    > Swoją drogą dlaczego nazywasz oszustami tych, którzy wyceniają swoją
    > pracę w zależności od wartości powierzonego materiału oraz poniesionych
    > kosztów na obróbkę?

    Aaa czyli wiesz ze spierdolisz material wiec trza miec kase na odkup?
    Albo bedziesz sie certolil z plytka bo je uciac nie umiesz?

    > Dlaczego uważasz, że płytkarz powinien brać za położenie np. spieków
    > kwarcowych, marmuru czy szkła tyle samo co za położenie zwykłych, tanich
    > płytek ceramicznych czy terakotowych?

    Bo cena plytki nie koreluje sie z trudnoscia jej docinania.
    Jak plytka trudna to mowisz ze trudna, i polozenie kosztuje tyle.

    > Widziałeś kiedykolwiek jak wygląda obróbka takich materiałów? Widziałeś
    > ile kosztują tarcze diamentowe czy otwornice do cięcia spieku? Tu

    Tak, i robilem w tym. I nie mialem problemow zeby to pociac nawet w fikusne ksztalty.

    > niestety nie pójdziesz do Castoramy i nie kupisz byle jakiej tarczy za
    > 20-40zł czy otwornicy za 150-200zł , bo po prostu są one bezużyteczne.

    Tjaaaaa....

    > Nawet zwykły gres przysparza wiele problemów. Wierciłeś kiedykolwiek
    > gres? Choćby tylko po to, żeby zamocować kołki? Powiem Ci tylko, że
    > używając otwornic "diamentowych" z Castoramy w cenie po 150-250zł.,
    > starczają one na wykonanie 2-4 otworów i po koronce.

    O ile zgodze sie ze twarde plytki sie kiepsko wierci o tyle te twarde byly u mnie
    tanie.
    I bys niezle poplynal bo mialem podlogowe kladzione na sciane i potem wiercone pod
    szafki i instalacje.
    Ale bys sie przejechal na takim zamowienu. Plytka tania ale wiercil bys i przeklinal.

    > Ktoś sobie wymyśli płytki gresowe na ścianie w kuchni, gdzie do
    > wykonania jest z 10 otworów pod gniazda.

    Blisko.

    > Przy spiekach nic nie zrobisz jak nie kupisz otwornicy, która kosztuje
    > 400-500 ale nie złotych tylko euro.

    Bo mozna ciac katowka zamiast otwornica. Idzie sprawnie. A ty zas mitologie uprawiasz
    i se wstyd robisz.