  • Data: 2012-02-23 18:54:40
    Temat: Re: Budownictwo wielolokalowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --=olo=-- wrote:
    > (...)
    > rzuciłem pytanie z ciekawości, na razie się po urzędach nie
    > włóczyłem, bo chciałem czegoś od praktyków się dowiedzieć ale jak
    > widać, grupa schodzi na psy

    raczej twoja kultura zeszła na psy... jeśli kiedykolwiek było gdzie
    indziej.

    to nie jest infolinia, tutaj możesz dostać różne odpowiedzi także takie
    które ci nie odpowiadają, tylko wtedy po prostu je ignorujesz a nie rzucasz
    mięsem jak jakiś dresiarz.

    IMHO Jeśłi chcesz sie zając budową domu wielorodzinnego a nie masz zielonego
    pojęcia o przepisach które to regulują to najlepiej a;lbo samemu poszukać
    albo zatrudnić kogoś kto ma pojęcie i zaoszczędzi ci kłopotów i kosztów
    związanych z ewentualnymi błędami. Jak wiesz taki domek to nei bezie 300
    tysiaków tylko pewnie koło melona czy dwóch więc jest co tracić ale jest też
    z czego dać komuś kompetentnemu zarobić.

    Dodamy że rada aby sprawdzić na początku czy w ogóle da sie tam stawiać
    takia dom jest bardzo na miejscu.

    Dodam jeszcze że nawet jak sie nie da wprost zbudować domu wielorodzinnego
    są metody na obejście takich ograniczeń, przydaje sie wtedy sprytny
    projektant.