  • Data: 2015-05-19 22:12:06
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-19 o 21:19, k...@g...com pisze:

    > Jak dodajesz krzyżyk jak liczysz bez długopisu i kilka osób na ciebie
    > patrzy. Dlaczego mam patrzeć i płakać. Daj dokument że w tej komisji
    > sfałszowano wynik a nie słuszne uwagi że postąpili nieprawidłowo.

    Czy postąpili nieprawidłowo, czy popełnili wykroczenie albo nawet
    przestępstwo tego nie wiem, nie chce mi się w przepisach grzebać.
    Ale skoro mogą tak, to dlaczego nie mogą i inaczej?
    Tych akurat ktoś nagrał, jak się sprawy potoczyły dalej nie wiem i nie
    bardzo mnie to interesuje.
    Natomiast biorę taką ewentualność pod uwagę, że podobnych czy innych
    nieprawidłowości mogło być więcej. Więc i długopis przy liczeniu, czy
    też wyście na "fajka" kogoś podczas liczenia też dopuszczam.