  • Data: 2015-05-20 09:27:02
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 22:46:42 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > sorry. ale to ty chcesz nimi wytłumaczyć fałszerstwa tylko nie umiesz.
    > Twój problem.

    wytłumaczenie jest proste - członkowie komisji wyborczych z ramienia PSL w niektórych
    okręgach dopisywali drugi krzyżyk na kartach w których ktos głosował na PO - ciekawe
    ze nie na pis, zapewne lepiej miec mocniejsza pozycje w koalicji.
    Szczególnie intensywna ta akcja miała miejsce na terenie woj. mazowieckiego a tam
    wierchuszka to struzik, piechocinski i pawlak.
    Jako leming i zapewne wyborca PO powinienes byc zainteresowany.

    > coś poza Twoimi wyobrażeniami? Bo na razie to obrazasz członków komisji
    > wyssanymi z palca kaczyńskiego pomówieniami

    mam wykresy, mam mapke ktorych nie mozna wytłumaczyc inaczej niz fałszerstwem. Wiem
    ze problem podwójnych krzyzyków dostrzegła PKW i rozwiazała zgodnie z logika systemu:
    zabroniła takie informacje zbierac, co potwierdza ze to sa niewygodne dla wladzy
    dane.

    > to jak? rząd jest sprawny czy nie?

    Celem mafii przy władzy jest strzyżenie tych baranów którzy na nich głosują. I to
    odbywa sie w miare sprawnie. Natomiast to czym normalnie zajmuje sie rzad wygląda jak
    po wojnie.
    Dotacje unijna - w duzej czesci zmarnowane
    http://www.pafere.org/artykuly,n1996,unijne_dotacje_
    _droga_do__upadku.html
    http://niezalezna.pl/30445-zmarnowane-fundusze-ue

    autostrady - owszem ale w cenie wyżej niz w europie zachodniej, a wykonawcy ogłaszali
    upadłosc. Niepotrzebne nam takie sukcesy.

    słuzba zdrowia -lezy i kwiczy, a minister wykonuje pozorne ruchy dla odwrócenia uwagi
    np wymysla pakiet onkologiczny

    samorządy
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/869
    479,nik-alarmuje-samorzady-ukrywaja-swoje-dlugi.html
    http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/321807,nik-samo
    rzady-manipuluja-naborami-urzednikow,id,t.html?cooki
    e=1

    biurokracja
    http://lgeringer.natemat.pl/14033,te-economist-o-pol
    skiej-biurokracji
    z tego:Rola grup interesów w procesie stanowienia prawa w Polsce", w którym grupa
    ekspertów przeanalizowała 1366 ustaw uchwalonych w latach 1989-2011. Recenzentem
    naukowym był prof. dr hab. Jerzy Hausner. Wnioski są następujące:
    - Jedna trzecia ustaw uchwalonych w Polsce realizuje interesy zorganizowanych grup
    nacisku
    - Ponad 40% ustaw ogranicza wolność gospodarczą
    - Dwie trzecie ustaw tworzy koszty dla finansów publicznych, a tylko jedna trzecia
    przynosi oszczędności
    - Najbardziej wpływową i skuteczną grupą interesów są pracownicy sektora publicznego,
    po nich kolejno lekarze, pracownicy akademiccy i nauczyciele.

    inicjatywy obywatelskie - wszystkie co do jednej w smietniku

    kolej -nawet nie potrafiła kasy unijej przygarnac, cycki opadają. Ale drogie
    pendolino kupiła - jakby nie mozna było kupic pociagów w polsce.
    Ale i wyrównywanie polski a i b im wyszło:
    3452,Kolej_w_PRL_i_dzisiaj___te_mapy_staly_sie_hitem
    _sieci_.html

    armia - całosc naszej armii mozna na jednym stadionie zgromadzic.
    http://www.fronda.pl/a/gen-roman-polko-robia-z-polsk
    iego-wojska-przedszkole,41652.html
    a gdzie zakupy dla armii tam wałki finansowe lub polityczne.

    dalej mi sie nie chce, w dwudziestoleciu miedzywojennym potrafilismy wybudowac port w
    gdyni, kolej, przemysł itd mimo ogromnych problemow wewnetrznych. W 25lat teraz
    zniszczono kolej, duze zaklady przemyslowe, stocznie i teraz czas na kopalnie. A
    reszte wyprzedano.

    A wskaznki? Rosną - owszem, bo rzad moze zmarnowac tylko troche bogactwa panstwa
    -reszta zarzadzaja normali polacy i tu moze isc w gore.
    A po 200latach obcej okupacji polak potrafi przezyc i lawirowac miedzy durnymi
    przepisami. Ale nie o to chodzi

    b.